וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספק לגבי המשך דרכו של ירו בלו בקרית שמונה

יצחק סולומון

5.6.2008 / 8:04

מלך שעריה של קרית שמונה יחלים מפציעתו רק בינואר, ומישל דיין עשוי לנפותו מהסגל ולהחתים זר אחר במקומו. גם אמנגואה מתנדנד

בעירוני קרית שמונה מתלבטים לגבי המשך דרכו של החלוץ הפצוע ירו בלו. כזכור, השחקן קרע את רצועות הברך באימון הקבוצה, והנטייה של יושב הראש, איזי שירצקי, היא לאפשר לו להחלים בקבוצה, מתוך הרגשת מחויבות, למלך השערים של הקריה. יחד עם זאת, בסביבתו של המאמן, מישל דיין, אומרים כי לא יוכל להרשות לעצמו לוקסוס של זר המחלים מפציעה, ובמקרה הטוב יהיה כשיר בסביבות חודש ינואר 2009. ההערכה היא שהצד המקצועי יגבר על הצד הרגשי, ובלו ישוחרר מהקריה.

המאמן מישל דיין ממשיך לחפש מועמדים לתפקיד מאמן הכושר, עמדה שעדיין לא אוישה. הדובר עדי פרג': "אנחנו במשא ומתן עם מספר מועמדים, בימים הקרובים נסגור את הנושא". הזר מחוף השנהב, גואל צ'ירסוואה, צפוי להמשיך. עמנואל אמנגואה מתנדנד, והמאמן מישל דיין עדיין מתלבט לגביו. הקונגולזי נסיבה מוקאנו יעזוב בוודאות, כמו גם פיטר אופוריקווי.

יושב הראש איזי שירצקי, והמנכ"ל יוסי אדרי, צפויים לייצג את הקבוצה בהגרלת משחקי גביע אופ"א בשוויץ. קרית שמונה תחל את משחקיה בסיבוב המוקדמות הראשון של המפעל. הקבוצה צפויה לשחק מול יריבות מאסטוניה, מונטנגרו, בוסניה או מלטה. המשחק הראשון יתקיים ב- 17 ביולי. הקפטן יניב לביא: "באמת שאין לנו העדפה זו או אחרת. בסך הכול אנחנו לא מכירים את היריבות. מה שיבוא בהגרלה - ברוך הבא".

ב-22 ביוני תחזור הקבוצה להתאמן, כאשר ב-4 ביולי תצא הקבוצה למחנה אימונים בן 10 ימים בהולנד, בעיירה רוקסן, במתקן בו שהתה בעונה שעברה.

עד פתיחת האימונים אמורים להגיע שחקנים רבים למבחנים, כאלה המשחקים בליגות נמוכות, ומבקשים להצטרף לקבוצה. בין השחקנים שייבחנו: מלך שערי מכבי אחי נצרת, מהראן ללה, שכבש 12 שערים בליגה הלאומית, חברו לקבוצה אמג'ד סולימאן, בעבר שחקן נבחרת הנוער, ומגן הפועל ג'דיידה מהליגה הארצית, שניר שטרית.

בעקבות הפרסומים על צירופו של שוער הפועל עכו, דודו גורש, מיהרו בקריה להוציא הודעה רשמית, לפיה "המועדון מבקש להבהיר כי לא יצרף לשורותיו שוער נוסף עד לקבלת החלטה סופית לגבי עתידו של שביט אלימלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully