וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר שוחרר מצה"ל בשל פציעתו

אריק רחמיאן

4.6.2008 / 16:20

הצבא החליט לשחרר את חלוץ נתניה משירות, בשל תקופת ההחלמה הארוכה מהפציעה בכתפו. בסוף החודש מתיאוס יחליט את מי לשחרר

החלוץ איתי שכטר, שנותח השבוע בכתפו, שוחרר היום (רביעי) מצה"ל, ארבעה חודשים מוקדם יותר ממועד שיחררו הרשמי. המדיניות הנהוגה בצה"ל לאחרונה היא לשחרר חיילים בשירות סדיר שנפצעו או חלו, ותקופת ההחלמה שלהם היא ארוכה. שכטר נפצע במהלך משחק כדורגל בעת היותו חייל, וייאלץ לעבור תקופת החלמה ארוכה שעל פי ההערכה תסתיים בעוד כארבע חודשים, לכן, החליטו שלטונות הצבא להקדים ולשחררו כבר היום. המשמעות לשיחרורו המוקדם של שכטר היא שכבר מהחודש הבא הוא יחל לקבל משכורת לפי חוזהו, ולא משכורת חייל כפי שקיבל עד כה. אין ספק שזו שמבחינה כלכלית, זו נחמה פורטא עבור החלוץ שעד לא מזמן היה רצוי בבית"ר ירושלים ואף עניין מספר קבוצות.

לאור פציעתו של אמייה טגה, בנתניה נערכים כבר לאפשרות שהקשר ייעדר לפחות חצי שנה, וזאת בהנחה שיעבור את הניתוח בברך בקרוב. אתמול גיששו בנתניה באשר לאפשרות צירופו של עומרי אפק, ששוחרר ממכבי חיפה. גם אופציית גיז'רמו ישראלביץ' עדיין נבחנת, ובנתניה ממתינים לתשובתה של הפועל כפר סבא.

למרות שהעונה הסתיימה ביום ראשון האחרון, איש משחקי מכבי נתניה לא קיבל הודעת שיחרור, כפי שנהוג, על מנת לאפשר לשחק למצוא קבוצה לעונה הבאה. נראה שבנתניה ממתינים ללותר מתיאוס, שהגעתו מתוכננת בסוף החודש, כדי לדעת את מי מהשחקנים הוא החליט לשחרר. בימים הקרובים אמורה מכבי נתניה לקבוע סופית היכן תקיים את מחנה האימונים. הערב (רביעי) התקבלה הודעה מאופ"א כי מכבי נתניה תחל את המסע האירופי שלה במוקדמות גביע אופ"א מהסיבוב השני.

תוכנית הספורט של רדיו קול נתניה תקיים ביום שישי תוכנית סוף עונה חגיגית בת שעתיים, שתחל בשעה 12:00, ובה יטלו חלק המאמן היוצא ראובן עטר, לירן שטראובר, תמיר כהן, טל מעבי, אבי סטרול, איתי שכטר, יחיאל צגאי, בני לם, אורן מוחרר ואוהדים שיעלו לשידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully