וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאגת יניב קטן ומכבי חיפה עדיין לא הסתיימה

4.6.2008 / 12:04

הקבוצה כבר הודיעה על סיכום עם החלוץ, אך מאוחר יותר החליטו הירוקים לבטל את הודעתם. בימים הקרובים תיערך פגישה בין הצדדים

חלוץ מכבי חיפה, יניב קטן, נפגש בשעות הערב (רביעי) עם סגן נשיא המועדון עוזי מור. בפגישה סוכם כי הוא ממשיך לשרת את המועדון בשנתיים הקרובות. לאחר הפגישה אף יצאה הודעה רישמית על כך באתר המועדון. סוכנו של השחקן, עוזי קטן, אף אמר: "יניב נשאר שחקן מכבי חיפה בשנתיים הקרובות. אנו שמחים ועכשיו הכל מאחורינו". וגם השחקן עצמו כי הוא שמח שהגיע לסיכום עם המועדון.

מאוחר יותר, הורה נשיא המועדון יעקב שחר לבטל את הידיעה לתקשורת בטענה כי לא הושג שום סיכום עם יניב קטן. גורמים בחיפה אמרו הערב כי במהלך השבוע הקרוב תיערך פגישה נוספת בין השחקן לשחר, ורק אחריה יוחלט האם החלוץ יישאר בקבוצה או לא. שחר יציע לקטן שוב להאריך את חוזהו בתמורה להורדת עלויות, ורק במידה ויסכים לכך ייחתם החוזה ותצא הודעה רשמית נוספת על המשך דרכו של קטן במועדון. שחר טען הערב כי העובדה שלקטן יש חוזה לשנתיים בחיפה אינה מחדשת דבר ולכן בעצם מה שהושג בפגישה אינו חדש.

הקבוצה קיבלה החלטה עקרונית לפיה היא תרכוש את המגן אלירן דנין מבית"ר ירושלים, ותציע לו חוזה ארוך טווח, כנראה לארבע שנים, בקבוצה. דנין, שנחשב העונה לשחקן ספסל, חתם על חוזה לעונה במועדון עם אופציה להאריכו תמורת 200 אלף דולר, אותו אמורה חיפה להעביר לקבוצת האם, בית"ר ירושלים. לדנין יש אופציה בחוזה המאפשרת לו לבטל את הזכות של חיפה לרכוש אותו.

רוני גפני זומן הבוקר (רביעי) לשיחה במשרדי המועדון, וגורם בקבוצה אף אמר לשחקן: "אלישע לוי יקבל החלטה בימים הקרובים מי נשאר, אתה או דנין". בחיפה כבר שוחחו עם ראשי בית"ר בנוגע לאופציה לרכישת דנין וביקשו לעכב את ההחלטה מספר ימים.

מכבי תל אביב והפועל תל אביב התעניינו אתמול באפשרות להחתים את הקשר עמרי אפק, לאחר ששוחרר מחיפה. אפק, שחתם בעונה שעברה על חוזה לשלוש שנים בחיפה, מחזיק במספר הצעות מליגת העל, ולא מתכוון לוותר על גובה החוזה שהרוויח בחיפה. כתבנו רענן ברנובסקי מוסיף כי ממכבי תל אביב נמסר ש"בשלב זה עמרי אפק לא בתוכניות שלנו, יחד עם זאת ייתכן שבימים הקרובים זה יהיה אחרת".

ג'ובאני רוסו זומן לפגישה עם הנשיא יעקב שחר, לאחר שיחזור מהחופש ה בקרואטיה. בפגישה ידונו הצדדים בנוגע לאפשרות שרוסו ימשיך במועדון בכל זאת. גורם במועדון אמר: "עדיין לא התקבלה החלטה. אסור לפסול את רוסו".

הקשר הברזילאי רנאטו ישחק בעונה הבאה בדרום אמריקה, ככל הנראה בליגה הברזילאית הראשונה. סוכנו של השחקן בחו"ל כבר יידע בכך את ראשי מכבי חיפה, ובימים הקרובים יוודע באיזו קבוצה הוא יחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully