וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לאבד ג'ובה

4.6.2008 / 12:50

ג'ובה צ'מברליין צלח פחות משלושה אינינגים, היאנקיז הפסידו לטורונטו 9:3. בוסטון ניצחה את טמפה ביי, ניצחון לפדרו בחזרה למטס

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 9:3

הרבה התרגשות הייתה בברונקס כשג'ובה צ'מברליין עלה במשחקו הראשון כפותח, אבל השורה הסטטיסטית שלו לא הייתה מרשימה במיוחד. ג'ובה היה על ספירת הגשות, רק שג'ו ג'ירארדי לא ציפה שיגיע ל-62, רק 32 מתוכן לסטרייקים. ג'ובה הוליך ארבעה חובטים וביצע Balk (תנועה אסורה שמזיזה את כל הרצים על הבסיסים אוטומטית לבסיס הבא). בסופו של דבר הוא לא נחל את ההפסד, כי נמשה מהמשחק במצב של 2:2, והבלו ג'ייז שמו ריצה נוספת באינינג הרביעי ועוד שש בשביעי כדי לסגור עניין. "רציתי להגיע יותר רחוק במשחק אבל לא הצלחתי. נקווה שבמשחק הבא יהיה יותר טוב", אמר צ'מברליין. רוי האלאדיי רשם ניצחון אחרי שישה ושלושה, דן גיזי עם ההפסד, שלוש חבטות לבראד ווילקרסון בטורונטו. ליאנקיז היה זה הפסד שלישי ברציפות.


בוסטון - טמפה ביי 4:7

הסדרה הזו יכולה להיות הצהרת כוונות של הרייז, אבל לפחות במשחק הפתיחה שלה בוסטון הוכיחה שהיא לא ממש מתיימרת לשקוע במקום השני. ג'סטין מאסטרסון הגיש שישה והכיש חמישה בדרך לניצחון שני בקריירה, ג'יי די דרו ומייק לואל חבטו להומרים ומאט גארזה ירד מנוצח מהמשחק. אקינורי איוואמורה וקרלוס פניה עם הומרים לטמפה ביי, ג'ונתן פפלבון שמר בפעם ה-17 העונה בבוסטון.


טקסס - קליבלנד 7:12

משחקי הסלאג פסט של הריינג'רס נמשכים, כשהפעם לא הצליחה גם ההגשה הגרועה שלהם להרוס. מילטון בראדלי חבט לשני הומרים, ג'רוד סלטלמאקיה, ג'וש המילטון ודייויד מרפי הצטרפו לחגיגה, כשהמחליף פרנק פרנסיסקו זוכה בניצחון. תומאס מסטני עם ההפסד, שין סו צ'ו עם הומר לקליבלנד.


מינסוטה - בולטימור 5:3

ניצחון שני ברציפות לאוריולס, כשליז רדהיימס זוכה ב-W הבכורה שלו בליגה עם 5.1 אינינגים. מלווין מורה וקווין מילאר עם הומרים לציפורים, ג'ורג' שריל עם שמירה מספר 19 העונה, קווין סלואי עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 5:9

בעוד היריבות לבית מפסידות, הוייט סוקס נהנו מיריבה נוחה, ואחרי התפרצות של אוזי גיין על השחקנים לפני יומיים גם ניצחו. גאווין פלויד הגיש שבעה וטיגן ארבעה, איי ג'יי פיירזינסקי, קרלוס קוונטין, ניק סווישר ואלכסי רמירז חבטו להומרים, זאק גריינקי רשם את ההפסד.


אוקלנד - דטרויט 4:5

באינינג ה-11 חבט ג'ק קאסט כדור לתוך האינפילד, ולמרות היותו שחקן איטי בטירוף, הצליח להגיע לבסיס לפני שייפסל והכניס את הריצה המנצחת הביתה. אריק שאבז הנשכח עם הומר לאוקלנד, צ'אד גאודין עם הניצחון ובובי סיאי עם ההפסד. רק ארבעה אינינגים לדונטרל וויליס החלש, דטרויט המזעזעת על מאזן של 34:24.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 5:4

ועם מי נקנח לנו את סקירת ה-AL? כמובן, עם פרנקי רודריגז, שאחרי שראה מה שעשו שחקני השדה שלו לג'ו סונדרס באינינג החמישי (שלוש ריצות שלא נזקפו לחובתו בגלל טעויות), לא לקח צ'אנס וטיגן ופירפר ומעך את כל הצד. סונדרס סגר שבעה וחמישה עם ריצת חובה אחת, בדרך לניצחון התשיעי שלו העונה. הומר לחוזה לופז מסיאטל, עוד הפסד לאריק בדארד המאוד חלש.

NL: הקאביז אוכלים כל מה שזז

סן דייגו - שיקגו קאבס 9:6

תשעה ניצחונות רצופים - זה המאזן של שיקגו, כשאלפונסו סוריאנו חובט להומר ומכניס שלושה ריביז וגם ג'ובני סוטו ומארק דה רוסה מטיסים את הכדור אל מעבר לגדר הרחוקה של פטקו פארק. ג'ייסון מארקי זכה בניצחון וקרי ווד רשם את השמירה ה-16 שלו העונה, שבאה למרות עבודת בולפן לא מבריקה של המחליפים לפניו. בריאן קורי עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - ניו יורק מטס 9:6

פדרו מרטינז חזר מרשימת הפצועים היישר לניצחון הראשון שלו העונה. עם שישה אינינגים ושלושה חשמולים, ערך מרטינז את הפתיחה השניה שלו בסך הכל ב-2008, כשבילי וגנר מתגבר על עבודת בולפן גרועה של סקוט שונווייס (שלוש ריצות חובה) ושומר כדי להעלות את המטס למאזן חיובי של 28:29. הומר לטראוויס דנקר בסן פרנסיסקו, הפסד תשיעי העונה לבארי זיטו המביש בג'איינטס.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 3:0

ג'ף פרנסיס הגיש שבעה אינינגים חזקים והתגבר על שישה וחמישה של בראד פני כדי לסיים את רצף 13 ההפסדים של הרוקיז, אבל סיפור המשחק הוא קטטה מרוקנת ספסלים באינינג השמיני, בעקבות בין מאט קמפ מלוס אנג'לס ליורביט טוריאלבה מקולורדו. שניהם הורחקו בסיום הקטטה. ג'ף פרנסיס רשם את השמירה.


פיטסבורג - יוסטון 2:0

משחק ענק של הגשת האסטרוס, בניצוחם של וואנדי רודריגז (שישה ושלושה) והקלוזר חוזה ולוורדה, סיים רצף של חמישה הפסדים של האסטרוס. פיל דומאטריי עם ההפסד למרות משחק טוב של שישה וארבעה.


מילווקי - אריזונה 1:7

מי שלא נמצאים בתקופה טובה בעצמם הם הדיאמונדבקס, שהפכו לנחשים חסרי ארס בתקופה האחרונה. רנדי ג'ונסון רשם את ההפסד, אבל עם שמונה טיגונים ב-6.1 אינינגים נכנס בבלעדיות למקום השני ברשימת זורקי הסטרייקאאוטים של כל הזמנים, עם 4,680. הדיאמונדבקס מתקרבים במהירות למאזן חצוי, עם 27:32 וכלל וכלל לא נראים כמו הקבוצה המאיימת שהיו בתחילת העונה. סת' מקלונג הגיש שישה והכיש ארבעה, בריאן שאוס עם השמירה, ריאן בראון, פרינס פילדר וג'יי ג'יי הארדי עם הומרים לברוורס.


וושינגטון - סט. לואיס 6:1

חמישה אינינגים סולידיים הספיקו לקייל לוהש לרשום ניצחון, גם באמצעות הומר ושלושה ריביז של ידאייר מולינה. אודאליס פרז עם ההפסד.


אטלנטה - פלורידה 4:5

צ'יפר ג'ונס רחוק הומר אחד מ-400 בקריירה, לאחר שחבט ל-399 שלו וסייע לוויל אומן לזכות בניצחון, עליו שמר רפאל סוריאנו. מאט לינדסטרום עם ההפסד למארלינס הדועכים, כשמי שלא דועך אצלם הוא דני אוגלה האדיר, עם הומרים מספר 17 ו-18 העונה.


פילדלפיה - סינסינטי 2:3

הפיליז צוברים תאוצה בראש המזרח, ועלו למאזן של 25:35 בזכות הופעה טובה של אדם איטון, עם 6.2 אינינגים, חמישה אוורורים וניצחון. פאט ברל חבט להומר על ארון הראנג, שרשם לא פחות מהפסד שמיני העונה. הומר לאדווין אנקרנסיון בסינסינטי, שמירה מפחידה לבראד לידג', שמילא את הבסיסים ונחלץ מהסיטואציה המביכה עם ה-15 מ-15 שלו העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully