וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיה טגה ייעדר כחצי שנה מהמגרשים

אריק רחמיאן

3.6.2008 / 20:37

בבדיקת MRI נקבע כי הקשר קרע את רצועת הברך, ויחזור רק לאחר תחילת העונה הבאה. מסתמן: אבי סטרול ימשיך בנתניה גם בעונה הבאה

חוסר המזל ממשיך לרדוף את אמיה טגה. היום (שלישי) התקבלו תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר השחקן, אתמול בערב בבית החולים תל השומר, ועל פי פענוח התוצאות התברר שהשחקן, שתוקל חריפות במהלך האימון המסכם ביום שישי האחרון, סובל מקרע ברצועות הברך. טגה יאלץ לעבור ניתוח לאיחוי הרצועות, ובדרך כלל תהליך השיקום לאחר ניתוח מהסוג הזה הוא כשישה חודשים, ומבחינתו של השחקן, שעובר שנה של ביש מזל, המשמעות היא שהוא לא יפתח את העונה הבאה.

עבור מכבי נתניה זוהי מכה לא פשוטה, שכן גם החלוץ איתי שכטר שנותח בכתפו ביום ראשון בערב עשוי להעדר תקופה ארוכה מהמגרשים, ובקבוצה כבר נערכים לחסרונם של השניים, שהיו שחקני הרכב ראשון בקבוצה. היום (שלישי) שוחח גורם בכיר בקבוצה עם אלי טביב, הבעלים של הפועל כפר סבא, וביקש לברר באשר לג'זרמו ישראלביץ ולחלוץ סמואל יבואה. טביב ביקש לשקול את העניינים מבחינתה של כפר סבא והבטיח להשיב תשובה בהקדם.

בנתניה התענינו גם באפשרות צירופו של עומר בוקסנבאום שירד עם הרצליה לליגה הלאומית. השבוע תיערך פגישה בין סוכנו של הבלם אבי סטרול ובעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, וכפי שזה נראה סטרול ימשיך בנתניה וחוזהו ישודרג באופן משמעותי.

בימים הקרובים אמורה להתקיים פגישה בין ראשי מכבי נתניה לראש העיר מרים פיירברג במטרה למצוא פתרון למצוקותיה של מכבי נתניה, באשר למגרשי אימונים. לאור דרישתו של מתיאוס להמשיך ולשחק בעונה הבאה בקופסא, עד שתסתיים בנייתו של האיצטדיון החדש, תבקש מכבי נתניה מראש העיר להמשיך ולשחק בעונה הבאה בקופסא, ובתוך כך מתברר שישנם עיכובים נוספים בתהליך בניית האיצטדיון, וספק אם בעונה הבאה תסתיים בנייתו. כזכור, התאריך המקורי למסירת האיצטדיון היה סוף אוגוסט השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully