וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוז ייפגש עם אלי טביב, יקבל הצעה להמשיך

3.6.2008 / 16:33

הקשר מחכה להצעות אחרות. כפ"ס תפנה לבית"ר בבקשה לשאול את מויאל. נמשך המו"מ בין אוזן לפ"ת. אוחנה נפגש עם אלי טביב

הקשר בן לוז ייפגש בימים הקרובים עם הבעלים של הפועל כפר סבא, אלי טביב. במועדון מאמינים כי לוז, ששיחק בשנתיים וחצי האחרונות בקבוצה, יהיה בורג חשוב במאבקי העלייה של הקבוצה לליגת העל ויציעו לו להאריך את החוזה. לוז עצמו, שרשם העונה חמישה שערים ושני בישולים, מחכה להצעות מליגת העל אבל לא פוסל אפשרות לרדת ללאומית. השחקן שחוזהו פג בתום העונה מכבד מאוד את המנכ"ל גבי קצרה ואת טביב ונמצא איתם בקשרי ידידות טובים.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט לפיה הפועל פתח תקוה שוחחה עם אורי אוזן, הבוקר (שלישי) התברר כי השיחות בין נציגיו של השחקן להנהלת פתח תקוה נמשכות. הדברים תלויים בכפר סבא, שם מחזיק אוזן בחוזה לשתי עונות נוספות. בלי קשר, הקבוצה תפנה להנהלת בית"ר ירושלים ותבקש לשאול עונה נוספת את הקשר קובי מויאל.

סמואל יבואה, שחיפה התעניינה בשורותיו כבר במוצאי שבת, לאחר הירידה של כפר סבא לליגת המשנה, צפוי לעזוב לכרמל. כרגע לא ברור מעמדו של גיז'רמו ישראלביץ' שמעוניין לעזוב לליגה הספרדית או לשחק בליגת העל. הבלם דגלאס דה סילבה מוכן להישאר בקבוצה ולשחק בליגה הלאומית. גם המגן לירודאו גונזלבאש, שחתום לשנתיים נוספות, צפוי להמשיך. המגן עופר טלקר יחתום על חוזה לעונה נוספת בקבוצה. הבלם לירון זרקו עשוי להמשיך אם יושג סיכום עם סוכנו, גלעד קצב, שייפגש עם ההנהלה בשבועות הקרובים.

אלי אוחנה נפגש היום עם אלי טביב, ובסיום ישיבה ארוכה לא התקבלה החלטה על מעמדו של המאמן. במהלך הישיבה סיכמו השניים את העונה וטביב ביקש מאוחנה לשקול את המשך דרכו במועדון במשך שבוע נוסף עד אשר הבעלים ישוב מחו"ל ביום שני הבא. כזכור, לאחר המשחק הירידה מול הפועל תל אביב, ביקש אלי אוחנה שבוע ימים בכדי לחשוב על עתידו במועדון. ביום שני הבא תתקים פגישה נוספת בין השניים וההערכה היא שאלי אוחנה ייפתח את העונה הבאה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully