וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר, די להיות עיוור

3.6.2008 / 16:40

אוליבר פרז לא פגע בכלום, המטס הובסו בסן פרנסיסקו 10:2. ניצחון שמיני רצוף לקאבס, ג'ובה צ'מברליין יפתח הלילה ביאנקיז

סן פרנסיסקו - ניו יורק מטס 2:10

אחרי שהמטס ניסו לייצר מומנטום קטן, בא אוליבר פרז ונתן עוד הופעת אימה. המגיש הכושל (ERA של 5.70) הספיק לזרוק שליש אינינג בלבד, במהלכו ספג שש ריצות והוצא מהמגרש על ידי ווילי רנדולף. מהצד השני הפליא ג'ונתן סאנצ'ז עם שבעה ושמונה, כשרנדי ווין ובריאן הורביץ חובטים להומרים. אולי הלילה זה ייראה טוב יותר למטס, כשפדרו מרטינז יעלה לגבעה.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 2:8

אין כמו בבית מבחינת הדודג'רס, שהלמו ברוקיז המתפרקים. דרק לואו טיגן שלושה בשמונת האינינגים שבהם הגיש מאט קמפ, אנדרה אית'ייר וג'ף קנט חבטו להומרים, גרג ריינולדס היה המגיש המפסיד.


סן דייגו - שיקגו קאבס 7:6

הקאביז ממשיכים לנצח, כשקרלוס זמבראנו מגיש רק חמישה אינינגים שמספיקים להם עבור ה-W השמיני ברציפות. שיקגו, על מאזן של 21:37, עשתה את זה בשיניים, לאחר שבאינינג התשיעי כמעט איבדה יתרון של ארבע ריצות, אבל קרי ווד סגר את הדלת לאחר הפישולים של קרלוס מרמול וזכה בשמירה. שלוש חבטות לריאן ת'ריו אצל המנצחים, הומר וארבע חבטות לאדריאן גונזאלס בסן דייגו, הפסד לצ'יי סונג בייק.


פילדלפיה - סינסינטי 4:5

קן גריפי ג'וניור ימשיך לחכות להומר ה-600 שלו, כשבצד השני צ'ייס אטלי ממשיך להשתולל עם הומר מספר 21, וגם עם שדידת הומר מג'ואי ווטו. גם פדרו פליז וכריס קוסטה חבטו להומרים בפילדלפיה, וזיכו את קייל קנדריק בניצחון. ג'יי ברוס הסנסציוני חבט להומר השלישי שלו, אדווין אנקרנסיון הוסיף הומר משלו, אבל השניים לא מנעו הפסד מברונסון ארויו. שמירה מספר 14 לבראד לידג', ששומר על מאזן מושלם העונה.


מילווקי - אריזונה 3:4

הברוורס הפכו פיגור של 3:1 ליתרון ולניצחון בזכות הומר של פרינס פילדר באינינג השמיני, ועלו למאזן נאה של 28:30. שבעה ושישה לא סייעו לג'ף סופאן להשיג ניצחון, כשגיירמו מוטה רשם אותו במקומו וסלומון טורס סגר היטב עם שמירה שישית העונה. הומר לכריס סניידר באריזונה, הפסד לדאג סלייטן. הדיאמונדבקס ממשיכים לצלול, ועומדים על מאזן של 26:32 בלבד.


סט. לואיס - פיטסבורג 5:4

הקרדינלס חייבים לעמוד בקצב המסחרר של הקאבס, אבל ג'ייסון מייקלס והפייראטס חשבו אחרת. מייקלס נכנס בפיגור 4:0 לחבוט ודפק את הקופה עם גראנד סלאם משווה באינינג השביעי, על הראש של אדם ויינרייט. אם זה לא מספיק, ויינרייט המשיך לאינינג השמיני, בו נתן את הריצה המנצחת למחבט של ג'ייסון ביי, וספג את ההפסד. פרנקליס אוסוריה עם הניצחון, מאט קאפס עם השמירה.


אטלנטה - פלורידה 5:7

אופס, זה היה משחק ביזארי. ג'ון סמולץ חזר מרשימת הפצועים ושורבב לבולפן. ביתרון 3:4 עלה כדי לשמור, אבל איבד אותו עם שתי ריצות חובה, והמארלינס יכלו לנצל את ההזדמנות. אלא שאז ספג קווין גרג ריצת שוויון ל-5:5, ובאינינג העשירי חבט יונל אסקובר להומר בן שתי ריצות על לוגאן קנסינג וסגר עניין. וויל אומן זכה בניצחון, מארק טשיירה וג'ף פרנקור חבטו גם הם להומרים בברייבס.

AL: אורטיז בחוץ, ג'ובה בפנים

בולטימור - בוסטון 3:6

הידקי אוקג'ימה הוא לא אותו מגיש שהיה בשנה שעברה. היפני הרשה ארבע ריצות באינינג השמיני, והרד סוקס לא יכלו להיעזר בעוד הומר, 12 העונה, של מני רמירז כדי לטאטא את האוריולס בארבעה משחקים. ג'ים ג'ונסון ניצח וג'ורג' שריל שמר בפעם ה-18 העונה. הבשורה הרעה יותר עבור בוסטון היא שדייויד אורטיז נכנס לרשימת הפצועים בגלל קרע חלקי בשורש כף היד, וייעדר לפחות שבועיים, אולי אפילו חודש.


מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 5:6

הבשורה של היאנקיז לא קשורה לליל אמש, אלא לזה שיבוא: ג'ובה צ'מברליין עומד, סופסוף, לעלות לגבעה כפותח בברונקס מול רוי האלאדיי וטורונטו. במשחק האחרון בסדרה במטרודום חבט דלמון יאנג לשלושה דאבלים, ג'ו מאוור ירה להומר ראשון בסך הכל העונה והטווינס חלקו את הסדרה עם ניו יורק. מאט גרייר עם הניצחון, ג'ו ניית'ן עם השמירה וקייל פרנסוורת' עם ההפסד. הומר לאלכס רודריגז בניו יורק.


טקסס - קליבלנד 13:9

הריינג'רס ממשיכים להיות מעורבים במשחקי מערב פרוע, כשכמו באוקלנד, שוב סגרו פער גדול, 7:3, ליתרון באמצעות אינינג של חמש ריצות, ושוב לא החזיקו מעמד. קייסי בלייק היה אחראי לניצחון בערב קריירה של שני הומרים, דאבל מנקה בסיסים ושבעה ריביז. גם בן פרנסיסקו ודייויד דלוצ'י חבטו להומרים באינדיאנס, ג'וש המילטון ומרלון בירד עשו זאת בטקסס. ניצחון למסאהידה קוביאשי, הפסד לאדי גווארדאדו.


אוקלנד - דטרויט 2:3

האיינג'לס מנצחים? לא נורא, האייז לא יוותרו כל כך מהר (הטייגרס דווקא כן). סינגל של בובי קרוסבי על פרנסיסקו קרוסטה באינינג התשיעי שלח את אוקלנד צוהלת למקלחות, ואת יוסטון סטריט שמח על ה-W. הומרים לדריק בארטון באוקלנד ולקרטיס גרנדרסון מדטרויט.


סיאטל - לוס אנג'לס איינג'לס 4:2

מזמן לא שמענו על שמירה זו או אחרת של פרנקי רודריגז. קיי-רוד עלה לאינינג התשיעי ושמר בפעם ה-22, לאחר שארווין סנטנה הגיש פנינה, ועם 7.2 אינינגים וניצחון איים לסגור משחק שני ברציפות עם תשעה מלאים. ג'ף מאתיס עם הומר לאיינג'לס, על המלאך בדימוס ג'רוד וושבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully