וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ"ת הציעה מיליון דולר על יבואה, כפ"ס סירבה

3.6.2008 / 20:27

גורמים במועדון פנו להפועל כפ"ס וביררו האם ניתן להתחיל במשא ומתן עם החלוץ. עומרי אפק לא מתכוון לוותר לירוקים על החוזה במועדון

המירוץ אחר סמואל יבואה נמשך. החלוץ, החתום לארבע שנים נוספות בהפועל כפר סבא, לא צפוי להמשיך בליגה הלאומית, וישנן לא מעט קבוצות שהיו מעוניינות בשירותיו. אחת מהן היא מכבי פתח תקווה, שפנתה הערב (שלישי) לכפר סבא, והציעה עבורו מיליון דולרים. כפר סבא סירבה להצעה.

כמו כן פנו גורמים במכבי חיפה להפועל כפר סבא וביררו את מעמדו של החלוץ סמואל יבואה על מנת לבדוק האם הם יכולים לפתוח אותו במשא ומתן לקראת העונה הבאה. בימים הקרובים אמורה להיערך פגישה בין נציגי הנהלת מכבי חיפה לבין נציגי הנהלת כפר-סבא על מנת לדון במחירו של החלוץ. גורם בחיפה: "הבנו שיבואה תחת חוזה, אם הפועל כפר-סבא תשחרר אותו, נתקדם".

עומרי אפק מתכוון להיאבק בחיפה

מכבי חיפה פתחה במרץ רב את הכנותיה לקראת העונה הבאה. אלישע לוי פירסם היום (שלישי) את רשימת השחקנים בהם הוא מעוניין לקראת העונה הבאה וכמו כן הירוקים מתחילים בגישושים בקרב שחקני ליגת העל. קשר מכבי חיפה, עומרי אפק, שנופה מסגל הקבוצה עשוי לתבוע ממכבי חיפה את קיום החוזה עימו. אפק חתם בעונה שעברה על חוזה לשלוש שנים, והוא מרוויח כ-200 אלף דולר לעונה. מקורב לשחקן אמר לאחר פרסום הסגל באתר הרישמי של מכבי חיפה: "עומרי חתם על חוזה לשלוש שנים בחיפה. חיפה תצטרך לכבד אותו".

הקשר, באמצעות סוכנו רונן קצב, לא ממהר לוותר על החוזה. אם חיפה תשאיל את השחקן לקבוצה אחרת או תמכור אותו, השחקן ידרוש לשלם לו את הפרשי השכר. קיימת אפשרות שאפק יגיע לתחילת האימונים אם לא תושג פשרה לגביו. סוכנו, רונן קצב: "יש לי מה להגיד, אגיב בזמן ובמקום המתאים".

ג'ובאני רוסו ותום אלמדון מחוץ לסגל

הרשימה של אלישע לוי כוללת 23 שחקנים, חלקם הגדול צעירים שגדלו במחלקת הנוער, כצפוי ניפה לוי את ג'ובאני רוסו ואת תום אלמדון. כמו כן, אלירן דנין ורוני גפני עדיין בספק והחלטה לגביהם תתקבל בהמשך.
השוער השלישי של מכבי חיפה יהיה אמיר אדרי כאשר גד עמוס, שהיה השוער השלישי העונה, יתפוס את מקומו של תום אלמדון וישמש כשוער השני של הקבוצה. גם יהב יולז'רי השוער הצעיר לא נמצא בתוכניות של הירוקים לעונה הבאה. אלון חרזי הוותיק יישאר בקבוצה. לגבי החלוץ יניב קטן גם כן אין עדיין החלטה סופית כאשר בהודעה הרישמית שמוסר מועדון מכבי חיפה נאמר כי החלוץ יישאר במידה ויושג סיכום בינו לבין נשיא המועדון, יעקב שחר. גם מאור בוזגלו נמצא ברשימה של אלישע לוי אולם הנושא שלו רחוק מלהיות סגור ועדיין לא ברור היכן ישחק הכישרון הצעיר בעונה הבאה.

הסגל המלא שפירסמה מכבי חיפה: ניר דוידוביץ, אמיר אדרי, גד עמוס, אלון חרזי, אייל משומר, פיטר מסיללה, דקל קינן, שי מימון, מור דהאן, גיא פילוסוף, גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, מאור בוזגלו, ישראל זגורי, אייל גולסה, ליעד אלמליח, אלי ארליך, יניב קטן (בהתאם לסיכום שיושג בינו לנשיא המועדון, יעקב שחר), טמבינקוסי פאנטיני, תומר חמד, אושרי גיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully