וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנגווינס עדיין בחיים

3.6.2008 / 8:30

פטר סיקורה הבקיע בפאוור פליי בהארכה השלישית, פיטסבורג ניצחה בדרמטיות בדטרויט 3:4 וצימקה ל-3:2 בסדרת גמר גביע סטנלי

מול קהל ביתי משולהב יכולה הייתה דטרויט לסגור עניין. אבל דטרויט, כמו דטרויט, רק עושה את העסק קשה יותר לאוהדיה. שער של פטר סיקורה במהלך פאוור פליי עשר דקות בתוך ההארכה השלישית במשחק היקנה לפיטסבורג ניצחון 3:4 במשחק וצימק ל-2:3 לרד ווינגס בסדרה. המשחק השישי יתקיים בפיטסבורג בלילה שבין רביעי לחמישי, כשהמטרה של הפנגווינס תהיה להגיע לסדרה של משחק אחד, בדטרויט בסוף השבוע.

הכנפיים היו רחוקים 35 שניות בלבד מהנפת גביע סטנלי. פיטסבורג פתחה היטב, ועם שערים של מריאן הוסה ואדם הול עלתה ל-0:2 כבר בשליש הראשון. דארן הלם צימק בשליש השני ל-2:1, ואז הגיע השליש האחרון והדרמטי. פאבל דאטסיוק נכנס סופסוף לסדרה עם שער משווה, ועשר דקות לסיום הבקיע בריאן רפאלסקי את שער היתרון לרד ווינגס - 2:3, והעסק התקרב לדטרויט. הטיקים על השעון החלו לאזול, הפנגווינס תיגברו את מערך השדה על ידי הוצאת השוער ותוגמלו כשהשעון הראה 19:25, כשהוסה וסידני קרוסבי הכינו אסיסט למקסים טלבו, וזה ירה אל הרשת של כריס אוזגוד - 3:3, הארכה ושם גם השער המכריע לפנגווינס.

כמו בכל הסדרה, גם הפעם היו הרד ווינגס דומיננטיים יותר במצבי הבקעה - 58 מול 32 בלבד, 18:34 בתום המועד החוקי ו-14:24 בהארכה, מה שמעיד על משחק נפלא של מארק אנדרה פלרי - 55 עצירות. את סיקורה מעניינת רק סטטיסטיקה אחת: מי ניצח. "עשינו פה דבר יפה הלילה ואנחנו רוצים להמשיך אותו. אנחנו חוזרים הביתה עם שאיפה אחת, להחזיר לכאן את הסדרה".

סרגיי גונשאר נחבט בראשו במהלך המשחק, לא שיחק בשתי ההארכות הראשונות אבל נכנס במהלך הפאוור פליי והיה מעורב בשער. "החבר'ה היו צריכים אותי על המשטח", אמר המגן, "ידעתי שאם אוכל לעזור, אעלה לשחק". החברים שלו יצטרכו אותו לפחות לעוד משחק אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully