וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מציעה לקטן 1.3 מיליון דולר לארבע שנים

2.6.2008 / 21:33

יעקב שחר נפגש עם החלוץ, שלא מוכן לקצץ בשכרו, ואמר: "מאמין שנגיע לעמק השווה”. הערכה: כפ"ס תדרוש על יבואה 2 מיליון דולר

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, נפגש הערב (שני) בתל אביב עם החלוץ יניב קטן על מנת לדון בעתידו בקבוצה. הפגישה בין השניים הסתיימה ללא תוצאות. לוואלה! ספורט נודע כי חיפה מתכוונת להציע לחלוץ 1.3 מיליון דולר סך הכול לארבע שנים בפגישה הבאה עימו, ואם יבחר לסרב, הוא יעזוב ככל הנראה את הקבוצה וישחק בעונה הבאה בבית"ר ירושלים. במקרה כזה חיפה תדרוש עבור קטן כחצי מיליון דולר. בסיום הפגישה אמר שחר: "שני הצדדים רוצים להמשיך את ההתקשרות, עלו כמה רעיונות ובימים הקרובים אני מאמין שנגיע לעמק השווה".

כזכור, בחיפה ביקשו הסברים ליכולתו החלשה של קטן בהשוואה לשכרו. במועדון הציעו לחלוץ להאריך את חוזהו בקבוצה, אך גם לקצץ בשכרו. יש לציין כי בשיחה לא דובר בכמה אחוזים יקוצץ השכר או בכמה שנים יוארך החוזה. קטן, שהגיע לפגישה עם סוכנו, עוזי קטן, לא מוכן לקצץ בשכרו והודיע במהלך הפגישה כי ככל הידוע לו בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב מעוניינות בו.

קודם לכן, בשעות הצהרים, סייר המאמן הבא אלישע לוי במתקן האימונים של מכבי חיפה. לוי, שדרש להחתים את קטן, אמר: "הצהרתי בעבר שאני רוצה את קטן ואני מקווה שהוא יישאר, נגבש החלטה סופית בקרוב". בתום הפגישה עם הנשיא אמר קטן: "יש רצון של שני הצדדים שאמשיך בחיפה, רק אחרי שנבדוק את האפשרויות נהיה חכמים יותר".

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט, במכבי חיפה טענו היום כי עדיין לא פנו רשמית להפועל כפר סבא בבקשה להעביר לשורותיהם את החלוץ סמואל יבואה. כזכור, גורם חיפה אמר: "יבואה יותר מעניין אותנו מדגלאס דה סילבה". נציגים של החלוץ אמורים להיפגש היום או מחר עם ראשי מכבי חיפה במטרה להגיע להבנות. בחיפה משוכנעים שיבואה לא יישאר בעונה הבאה בכפר סבא, שירדה לליגה הלאומית. בכפר סבא מעוניינים כרגע למכור את החלוץ וצפויים לדרוש עליו שני מיליון דולר. בחיפה יהיו מוכנים לשלם סכום נמוך בהרבה, ואז ייצטרכו הצדדים להגיע להסדר בנוגע למחירו של החלוץ.

מחר אמורה הנהלת מכבי חיפה להודיע רשמית כי אלון חרזי ימשיך בקבוצה ואילו ג'ובאני רוסו יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully