וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראוויס הנרי נופה מדנבר

2.6.2008 / 20:18

"הרגשנו שהוא לא מספיק מחויב", הסביר מאמן הברונקוס מייק שנאהאן את השחרור של הרץ האחורי. ואנדרג'אט חתם ב-CFL

מסתבר שלפעמים גם מבט בעיניים יכול להספיק. דנבר ראתה שטראוויס הנרי לא רציני, שהוא מחלים לאט מהפציעה שלו בירך - והחליטה לשחררו. הנרי חתם בברונקוס בעונה שעברה על חוזה לחמש שנים, נשא את הכדור 167 פעמים ל-691 יארדים והבקיע ארבעה טאצ'דאונים ב-12 משחקים. "יש לו את הפוטנציאל להיות אחד הרצים המובילים בליגה, אבל לדעתנו אין לו את המחויבות שנדרשת לשחקן בקבוצת פוטבול", אמר המאמן מייק שנאהאן. הברונקוס החתימו בשבוע שעבר את מייקל פיטמן, עד לעונה האחרונה בטמפה ביי.

עד לעבר הלא רחוק הוא היה אחד הבועטים המדוייקים והמוערכים בליגה, אבל מייק ואנדרג'אט קרס טוטאלית בעונות האחרונות, ובעצם מאז ההחטאה שהדיחה את אינדיאנפוליס מפלייאוף 2005. לאחר שנתיים כושלות ב-NFL חתם הבועט הקנדי בטורונטו ארגונאוטס (הקבוצה שהחתימה את ריקי וויליאמס לפני שנתיים). ואנדרג'אט הגיע מה-CFL לליגה האמריקאית, וזכה עם הארגונאוטס בשתי אליפויות, ב-1996 וב-1997, בטרם עבר לקולטס.

טמפה ביי שיחררה את הקוורטרבק ברוס גראדקובסקי, והמאמן ג'ון גרודן הודה כי התוכנית שלו להשתמש בו במקום ללכת עם טים רטאי כקוורטרבק הייתה מוטעית. גראדקובסקי נכנס להרכב במקום כריס סימס, כשזה קרע את הטחול ב-2006.

מיאמי רוצה בכל מאודה להיפטר מג'ייסון טיילור, ולאחרונה נפוצו שמועות שטיילור עצמו רוצה לצאת מהקבוצה. הקיצוני הגנתי הותיק מכחיש. "אני רוצה להמשיך כאן", אמר טיילור שטרם החליף מילה עם ביל פארסלס, "אני רוצה לנצח משחקים במיאמי, אבל עדיין לא ברור אם זה ייצא לפועל". הוא זרק את הכדור בחזרה למגרש של הדולפינס: "אם הם רוצים לעשות מהלך, אני בסדר עם זה. מבחינתי, אני רוצה לשחק ב-2008".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully