וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "נתניה לא התאמצו יותר מדי"

יצחק סולומון

2.6.2008 / 17:43

קפטן בני סכנין לא אהב את את צורת ההפסד, ששלח את סכנין להסתפק באינטרטוטו. פרדי דוד טס לבדוק מתקן למחנה האימונים ברומניה

"נפלנו עם הסיפור של האינטרטוטו. עוד לא סיימנו את העונה, וכבר צריך להתחיל בהכנות לעונה הבאה", אמר היום (שני) באכזבה דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, על ההשתתפות הצפויה של קבוצתו במפעל האירופי הפחות חשוב.

בסכנין מתכוונים לאפשר לשחקנים הבכירים לנוח, וישחקו באינטרטוטו עם שחקנים צעירים ונבחנים. "אין מה לעשות, נצטרך להתמודד עם זה, ונעשה את הכי טוב שאפשר", אמר הדובר חלאיילה.

המאמן המיועד פרדי דוד טס היום לרומניה כדי לבדוק את התנאים בעיר הנופש והקייט ברשוב, שם אמורה הקבוצה לקיים מחנה אימונים באמצע חודש יולי. בניגוד למתקנים במערב אירופה, בהם מגרשי האימונים צמודים למלון, הרי שבברשוב מגרש האימונים מרוחק מהמלון כרבע שעת נסיעה.

מחר (שלישי) צפויה בני סכנין להודיע רשמית על מינויו של פרדי דוד לתפקיד מאמן הקבוצה. להבדיל מקבוצות כמכבי תל אביב, הפועל באר שבע ואחרות, שעשו זאת בטקס רשמי ובמסיבת עיתונאים, בסכנין יסתפקו בהודעה קצרה לתקשורת. "אנחנו מועדון קטן וצנוע. אנחנו לא נוהגים לקיים מסיבות עיתונאים. את זה אנחנו משאירים לקבוצות אחרות", אמר חלאיילה.

הקפטן מאיר כהן, שאמור לשבת בימים הקרובים עם היו"ר מאזן גנאים, בנוגע לחידוש החוזה לעונה הבאה, סיפר: "ישבתי אתמול מול הטלוויזיה ובכיתי כמו ילד קטן. הייתי בטוח שאנחנו באירופה, אבל בסוף קריית שמונה ניצחו. אני לא חושב שמכבי נתניה התאמצו יותר מדי וחבל. הכדורגל שלנו רחוק מלהיות ספורטיבי, וזה עצוב מאוד".

על הטענה שגם בית"ר ירושלים לא התאמצו יותר מדי מול בני סכנין, אומר השוער הוותיק: "מי שחושב כך לא יודע על מה הוא מדבר. בית"ר שונאים את סכנין, ועבורם לנצח אותנו זה לא פחות חשוב מהאליפות ומהזכייה בגביע. הדבר האחרון שהם יעשו זה לא להתאמץ מולנו".

בסכנין מתעניינים בחבייר דירסאו ואוהד קדוסי ממכבי פתח תקוה, בעדן בן בסט מהפועל חיפה, שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי חיפה, ובלירון זרקו. הפערים עם הבלם ליאו קרופניק עדיין גדולים, ובסכנין העריכו: "כמו שזה נראה עכשיו, הוא לא יהיה בעונה הבאה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully