וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט חתם בדינמו מוסקבה, אפי בדרך למכבי

יאמן בשנתיים הקרובות את הקבוצה הרוסית. מכבי ת"א תפתח במו"מ עם בירנבוים, שיגיע עם חגאי, מאמן הכושר יורם מנחם ואולי גם טפירו

מועמדותו של דייויד בלאט למכבי תל אביב ירדה מהפרק, לאחר שהמאמן הישראלי מונה היום (שני) למאמנה החדש של דינמו מוסקבה. בלאט חתם בקבוצה הרוסית לשנתיים, במהלכן אמור להרוויח כארבעה מיליון דולר נטו.

דן שמיר או דני גוט עשויים להצטרף אל בלאט כעוזרים, כאשר בנוגע לגוט ישנה אפשרות כי יתמנה למאמן קבוצת הנשים של דינמו. בטרם יקבל החלטה סופית, מעוניין גוט למצות את האפשרויות המקומיות, כאשר הוא מועמד להפועל גליל עליון ומכבי ראשון לציון.

"זה היה ידוע לנו כבר הרבה זמן, לכן אמרנו שכל הדיבורים על הצעה שלנו לבלאט זה שטויות", אמר לוואלה! ספורט דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב. "בלאט לא היה צריך להודות לנו על כלום, כי פשוט לא הייתה הצעה".

חתימתו של בלאט במוסקבה סוללת את דרכו של אפי בירנבוים לעמדת המאמן במכבי תל אביב, כפי שפרסמנו אתמול. פדרמן, השוהה כעת בחו"ל, ישוב ארצה במהלך השבוע, ורק אז ייכנסו הצדדים למו"מ מזורז. יחד עם בירנבוים יגיע למכבי עוזרו בבני השרון, רועי חגאי. כמו כן, בירנבוים עשוי להביא עימו כנדוניה גם את מאיר טפירו.

יורם מנחם, מאמן הכושר של מכבי בעונת 2006/7, צפוי גם הוא לשוב למועדון בעונה הבאה, כחלק מצוות האימון החדש בראשות בירנבוים. מנחם זוכה להערכה רבה במכבי ועזב את המועדון בקיץ שעבר רק בשל התעקשותו של קטש למנות לתפקיד היועץ הפזיולוגי את מולי אפשטיין, תחתיו סירב מנחם לעבוד. מנחם נחשב לאחד מבכירי מאמני הכושר בארץ ועבד בכל נבחרות ישראל. במשך שנים שיתפו מנחם ובירנבוים פעולה, לרבות בהפועל ירושלים ובבני השרון.

* שרון דרוקר, שהוזכר כמועמד נוסף למשרת המאמן במכבי, בוחן כעת מספר הצעות מקבוצות בחו"ל.

* מחר (שלישי) בשעה 19:30 יערכו ניקולה וויצ'יץ' ומכבי תל אביב מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה יסכם הסנטר הקרואטי את שש עונותיו במועדון. בסוף השבוע הקרוב ימריא וויצ'יץ' חזרה לקרואטיה, ובמהלך הימים הקרובים ייפתח במו"מ עם מספר קבוצות אירופאיות המעוניינות בשירותיו.

עדכון ראשון: 2.6.08, 12:37
עדכון אחרון: 2.6.08, 22:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully