וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מכבי נתניה תפנה ליבואה

איתי שכטר עבר ניתוח בכתפו ולא יוכל לפתוח את העונה, בקבוצה מחפשים תחליף בחוד. טגה מחכה לבדיקת MRI, פשקו חוזר למועדון

חלוץ מכבי נתניה איתי שכטר עבר אתמול (שני) בערב ניתוח בכתפו. הניתוח עבר בהצלחה, והבוקר השחקן שוחרר לביתו לתהליך החלמה שיארך על פי ההערכות מספר חודשים. בנתניה נערכים לאפשרות ששכטר לא יפתח את העונה ולא יוכל לשחק במשחקיה הראשונים במסגרת האירופית. מסיבה זו מנסים בקבוצה לצרף לסגל את סמואל יבואה, חלוץ הפועל כפר סבא, ותיתכן פנייה כבר בימים הקרובים לכפר סבא באשר למעמדו של החלוץ.

הקשר אמיה טגה, שנפצע בברך ביום שישי באימון המסכם עם חשש לקרע ברצועות, עדיין מרותק לביתו. השחקן, שאיו יכול לדרוך על רגלו הפצועה, יעבור היום בדיקת MRI. בקבוצה מקווים שאין מדובר בקרע ברצועות, דבר שעלול להשביתו לחצי שנה. עם זאת, ההערכות הן כי בכל מקרה מדובר יהיה בהיעדרות ארוכה.

חיזוק לנוער

מחלקת הנוער מתחזקת לקראת העונה הבאה במאמן השוערים מרטין פשקו, שוער הקבוצה לשעבר. פשקו, שנפצע במדי מכבי נתניה לפני מספר שנים, פרש מכדורגל ומשמש כסוכן שחקנים, וישמש במקביל לתפקידו כמאמן שוערים גם כנציג של שחקנים במזרח אירופה.

בתוך כך נודע כי מאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת עופר בסון טרם סיכם את תנאיו לעונה הבאה. בנתניה מעוניינים להאריך את חוזהו, אך דורשים שבסון לא יעסוק בעיסוקים נוספים. לא נפסלת האפשרות שבמידה שבסון לא יאריך את חוזהו, פשקו יהפוך למאמן השוערים גם של הקבוצה הבוגרת.

שינוי גם בצוות הרפואי: מהשנה יצורף לצוות גם פיזיותרפיסט מומחה, דבר שלא היה בקבוצה עד עכשיו.

שחקניה הזרים של הקבוצה יחלו לצאת מהיום לחופשות מולדת, אך עדיין לא ברור מי מהשחקנים ישוב לסגל. היחיד שהבטיח את הישארותו הוא הבלם לואיס מרין, שחתם לשנתיים נוספות. פרנסיס קיויו נפרד אמש מראובן עטר, והודה לו על החודשים האחרונים שבהם עבדו במשותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully