וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואו לא ננקוט בהתקפות זולות"

2.6.2008 / 10:55

רוברט ווטרמן, אמרגנו של רומן גרינברג, טוען כי למתאגרף שלו לא תהיה בעיה להילחם מול רן נקש, אבל מתקשה להאמין שזה אפשרי

לפני קצת יותר מחודש עלתה בוואלה! ספורט כתבת וידיאו על המתאגרף רן נקש, שהצהיר כי הוא עומד להיות המתאגרף הישראלי המקצועני הבכיר ביותר, וכמוהו גם אמרגנו רענן טל. נקש התייחס ליכולותיו המקצועיות של רומן גרינברג, בכיר המתאגרפים הישראלים, והצהיר כי הוא מוכן להתאגרף נגדו בכל עת, ואפילו ללא שכר.

רוברו ווטרמן, אמרגנו של רומן גרינברג, ביקש להגיב לדברים שנאמרו בכתבה ומסר: "מעבר לחוסר הכבוד המובהק, הדבר גם מעורר פליאה. שוחחתי עם מר טל על הקרב האפשרי הזה לפני מספר חודשים, ונראה כי יש לו זיכרון סלקטיבי, שכן אז הוא אמר כי המתאגרף שלו הינו בקטגוריית משקל שונה מרומן, דבר שנכון, כמובן – רן נקש הינו במשקל cruiserweight בעוד שרומן הינו במשקל heavyweight. על כן, קרב כזה לא יותר ולא היה בדבריו של מר טל עצמו שום הגיון. יתר על כן, ברוב תחומי השיפוט חל על מתאגרף מקצועי איסור לפי חוק להתאגרף ללא שכר. שיערתי כי הדבר ידוע גם למר טל".

גרינברג אכן מתאגרף בקטגורית משקל כבד, כאשר לטענתו של רן נקש, הוא נוהג "לשחק" בין המשקל הכבד, לזה שלפניו.

לסיכום אמר ווטרמן: "בואו נהיה רציניים, רומן גרינברג יתאגרף מול נקש, כל עוד השכר סביר, בכל מקום ובכל זמן, אך אנו לא ננקוט בהתקפות זולות אחד כנגד השני. אנו מכבדים את כל המתאגרפים המקצועיים ואמרגניהם, אולם אנו מאמינים כי אירוע כזה יהווה שידוך לא הולם, שכן מר נקש נעדר את הרקורד, הניסיון או המשקל על מנת להתאגרף מול רומן. קרב כזה לא יאושר על ידי British Boxing Board בבריטניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully