וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן עשוי לצאת להתרשמות בבלגיה

3.6.2008 / 8:00

מספר קבוצות מהליגה הבכירה הביעו עניין בשוער מכבי פ"ת. הקבוצה בדקה אפשרות לצרף את עומר בוקסנבוים, שעוזב את הרצליה

גורמים במכבי פתח תקוה בדקו בימים האחרונים אפשרות לצרף את קשר מכבי הרצליה, עומר בוקסנבוים. במועדון אמרו כי המשא ומתן ייכנס בקרוב להילוך גבוה. "יש כמה שמות שעלו, בוקסנבוים בניהם", אשר גורם בקבוצה את הידיעה. ביום שני בערב נערכה פגישת עבודה ראשונה בין היו"ר משה זוארץ למאמן ניצן שירזי בנוגע לעונה הבאה. ייתכן ששמו של הקשר עלה בפגישה. כמו כן שירזי ביקש להחתים שלושה זרים בכירים בתפקידים: בלם, קשר וחלוץ. בימים הקרובים יעבירו סוכני שחקנים קלטות למאמן.

השוער אוהד כהן עשוי לצאת במהלך החודש הבא להתרשמות באחת מהקבוצות בליגה הבלגית הראשונה. מספר סוכני כדורגל מנסים לשדך את כהן לכמה קבוצות. סקאוטים של הליגה כבר התעניינו בכהן במהלך העונה ועקבו אחריו.

הנהלת מכבי פתח תקוה ומאמן הכושר שלמה ישינובסקי, הגיעו אמש (שני) להחלטה משותפת על פרידה. ישינובסקי עבד בפתח תקוה בשבע השנים האחרונות, ונחשב למאמן מוערך מאוד בקרב שחקני הקבוצה. במקביל הוא שימש כיועץ לענייני כושר גופני בקבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון. אחת האפשרויות היא שמאמן הכושר של הרצליה, חזי נחשוני, יחליפו.

דירסאו בדרך הביתה

הקשר הברזילאי חאבייר דירסאו דורש חצי מליון דולר לעונה ממכבי פתח תקוה, אחרת יעזוב את ישראל. הקשר שוחח ביום ראשון עם היו"ר משה זוארץ והודיע לו כי הוא מחזיק במספר הצעות אחרות מאסיה, ואם שכרו לא ישודרג משמעותית, הוא לא ימשיך בקבוצה. בפתח תקוה לא מתכוונים לשלם סכומים כאלה. זוארץ: "דירסאו סיים את דרכו בפתח תקוה". המאמן ניצן שירזי לחץ להחתים את דירסאו מיידית, וכעת הוא יצטרך לחפש זר אחר בעמדת הקשר האחורי.

הנהלת הקבוצה הגיעה להבנות עם עוזר המאמן, טל בנין, על המשך דרכו בעונה הבאה. בנין עדיין שוקל לאמן בקבוצה אחרת. נראה כי אם תגיע לו הצעה מפתה עד תחילת העונה, הוא יעזוב. הנהלת הקבוצה סיכמה עם מוראד מגמאדוב על המשך הקדנציה שלו במכבי פתח תקוה, לעונה נוספת, כשבסיומה הוא צפוי להתמנות לתפקיד מקצועי במועדון. המגן אסמעיל עאמר זומן לפגישה, יחד עם נציגיו. למגן יוצע חוזה לעונה הבאה, ללא שינוי בשכרו.

עדכון ראשון 19:14 2/6
עדכון אחרון 8:00 3/6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully