וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי, קח אותנו לאירופה

יצחק סולומון

2.6.2008 / 17:07

אוהדי קרית שמונה בונים על איזי שירצקי שיסייע להם להגיע למשחקי החוץ באופ"א. מישל דיין לוחץ על החתמתו של שביט אלימלך

24 שעות אחרי העלייה ההיסטורית למשחקי גביע אופ"א, לאוהדי עירוני קרית שמונה יש כבר יעד חדש להסתער: משחקי החוץ בגביע אירופה. שיחת היום בקריה הייתה היעדים המועדפים למשחקי חוץ. האוהדים אמרו כי הם מצפים מהיושב ראש, איזי שירצקי, לסייע להם להגיע למשחקים באירופה, כפי שעזר להם העונה להגיע לכל מגרש בליגת העל. הדובר עדי פרג': "זו אפשרות שאנחנו בהחלט לוקחים בחשבון, למרות שעוד מוקדם לדבר על זה. ננסה לארגן תנאים טובים למי שירצה לטוס".

יושב ראש חוג האוהדים של הקבוצה, יורם ממן, אומר "אני מתכוון לשבת עם איזי ולראות איך אנחנו מקדמים את הנושא". ממן, עדיין חולם: "אנחנו צריכים לעכל עדיין את העלייה. הדברים נחתו עלינו כמו רעם ביום בהיר, אבל עם המון חיוך וכיף. אחרי שנפסיק לחגוג נתחיל לחשוב ברצינות. עכשיו קריית שמונה נכנסה לתודעה האירופית, וזה דבר גדול. אנשים בקריה עדיין לא מאמינים שזה קרה".

ממן אומר שאין לו יותר מדי ציפיות לסיוע משירצקי. "אני יודע שיש לו מטלות יותר חשובות, העלייה לא הייתה בתוכניות שלנו, ולהפיל עליו את עניין האוהדים זה חוצפה וחזירות, אבל יחד עם זאת, כמו שהפלנו עליו את הנסיעה לאשדוד והוא ספג את הכול, אני מאמין שיהיה בסדר. כל דבר בעיתו ובשיקול דעת נכון".

במוצאי שבת מתוכננת מסיבת עלייה בכיכר צה"ל, המרכזית בעיר. האוהדים מתכוונים לחצות את העיר בשיירה ענקית, צופרת וצוהלת. "שרק נמשיך לחגוג", מבקש יורם ממן. היום עסקו בקריית שמונה בהשלמות אחרונות לרישום הקבוצה בגביע אופ"א. "היו כמה דברים שהמתנו איתם עד לעלייה הסופית", אומר הדובר פרג'. בקבוצה לא מתכוונים לתפור לשחקנים חליפות ייצוג מיוחדות. "את זה אנחנו משאירים לצ'מפיונס ליג", אמרו בחיוך.

דיין רצה את אלימלך

הבוקר (שני) מתחיל בעירוני קריית שמונה רשמית עידן המאמן מישל דיין, שנכנס לנעליו הענקיות של רן בן שמעון, אחרי שנתיים מופלאות במועדון. דיין מקבל נדוניה לא צפויה בדמות השתתפות במפעל האירופי. לדיין צפוי כאב ראש לא קטן במלאכת בניית הקבוצה, שתתבסס על רוב השלד של העונה הנוכחית.

דיין לוחץ לסגור כמה שיותר מהר את נושא השוער, שביט אלימלך. דיין אמר כי הוא זקוק לשוער ותיק ומנוסה, "ואחר כך אפשר יהיה להשלים את הפאזל". בסביבתו של אלימלך לא אהבו את ספסולו זה המשחק השני ברציפות, ולדברי שחקנים הוא נראה אתמול מאופק, בשעה שחבריו חגגו את הזכייה בכרטיס לאירופה. בקריה חזרו והכחישו כי הסיבה לספסולו של השוער היא משום שעדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה. אלימלך קיבל הצעה לשנתיים, אך הוא עדיין שוקל אותה.

שחקנים בקבוצה אמרו כי הם מצפים מהיושב ראש, איזי שירצקי, להעניק להם מענקים על הכרטיס לאירופה. לאף שחקן בסגל של הקריה לא היה בחוזה מענק לאירופה. "אנחנו סומכים על איזי שידע לצ'פר אותנו", הם אומרים.

הקפטן יניב לביא אמר: "הייתה לנו עונה חלומית. אנחנו יוצאים לפגרה גאים, בראש מורם. ערב פתיחת העונה כל המומחים והפרשנים אמרו שאנחנו המועמדת מספר 1 לירידה. אני שמח שהוכחנו להם ובגדול כי הם טעו".

הזר פטר אופוריקוואה, שהיה זה משחקו האחרון במדי הקבוצה, אמר: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות גאים כי עשינו עונה חלומית. כל הכבוד לאיזי, ליוסי ולרן, על השקט שנתנו לשחקנים כדי להתרכז אך ורק בכדורגל". לגבי העתיד אומר אופוריקוואה: "אף אחד לא דיבר איתי ולא אמר לי כלום. אני יוצא לחופשה, אם יקראו לי אשמח לחזור, כי נהניתי מכל רגע בקרית שמונה".

בקריית שמונה שבו והכחישו כל פנייה לקשר בני סכנין חאלד חלאיילה, ולחלוץ מכבי תל אביב עומר פרץ. הקונגולזי של בני לוד, אגודה קאובינה, נמצא בתכניות של מישל דיין. בקבוצה מתעניינים בחלוץ קבוצת הארטס אופ ליונס מגאנה עמנואל אוסיי בנאיני.

עדכון ראשון: 9:07
עדכון אחרון: 17:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully