וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שחר אטלי כל היום

2.6.2008 / 9:10

צ'ייז אטלי חבט להומר 20 העונה, וסייע לפילדלפיה להפוך פיגור גדול לניצחון 5:7 על פלורידה. ניצחון 100 בקריירה ליוהאן סנטנה

פילדלפיה - פלורידה 5:7

למרות פתיחה רעה, ג'יימי מוייר שמר את עצמו במשחק בפיגור 5:1, והסתייע במהפך שאירגנה עבורו התקפת הפיליז, בדרכה לראש טבלת המזרח. צ'ייס אטלי חבט להומר מספר 20 העונה והוא מוביל את הליגה בדירוג, ג'ף ג'נקינס הוסיף הומר משלו ופאט ברל חבט לדאבל שובר שוויון בן שתי ריצות באינינג השביעי. שני הומרים וארבעה ריביז של מייק ג'ייקובס לא הספיקו למארלינס. מוייר עם הניצחון, בראד לידג' עם השמירה ודאג ווכטר עם ההפסד.


סינסינטי - אטלנטה 2:6

קן גריפי ג'וניור נשאר בתוך הפארק ולא השיג את ההומראן ה-600 שלו, אבל הרדס ממשיכים להציג את הלהיט של הליגה - ג'יי ברוס, שחבט להומר, הכניס שתי ריצות על טים הדסון ושמר על אחוז חבטה של 59.1. בצד של ההגשה עבד ג'וני קואטו היטב, ניצח אחרי שבעה אינינגים טובים והעניק לאדומים סוויפ מרשים בסדרה, כשהם רחוקים משחק אחד בלבד ממאזן חצוי. הומרים גם לאדם דאן בסינסינטי, ולבריאן מק'קאן ומארק טשיירה באטלנטה.


שיקגו קאבס – קולורדו 3:5

הקאביז ממשיכים לזלול כל דבר שזז, ורשמו סוויפ על הרוקיז שהשלים מאזן מושלם של שבעה ניצחונות בשבעה משחקי בית בשבוע החולף, הישג אותו לא שיחזרו מאז 1970. ג'ים אדמונדס סיים עוד משחק טוב עם שתי חבטות, אלפונסו סוריאנו ירה אל מעבר לגדר ושון גלאגר הכיש שמונה חובטים ב-5.2 אינינגים כדי לזכות בניצחון. הפסד לאובלדו חימנז, כשהרוקיז צונחים למאזן מביש של 37:20.


מילווקי – יוסטון 1:10

הברוורס לא עשו יותר מדי חשבון לשון צ'אקון והאסטרוס, טאטאו אותם בצורה מרשימה ואולי מתחילים לייצר את המומנטום שהם כל כך צריכים כדי להדביק את שיקגו וסט. לואיס. מילווקי שמה ארבע ריצות על צ'אקון באינינג הראשון, הוסיפה שש על מחליפיו ברביעי וזכתה בניצחון, כשראסל ברניאן ממשיך בכושר המצוין עם הומר שלישי העונה וריאן בראון, רוקי העונה שעברה, יורה את ה-15 שלו. שבעה וחמישה לדייב בוש בניצחון.


סט. לואיס – פיטסבורג 4:7

חמש ריצות באינינג השני על איאן סנל, שיכולתו העונה נעה בין אפס למינוס, הספיקו לקרדינלס כדי לזכות בניצחון ולהישאר במרחק נגיעה מהקאבס. טרוי גלאוס חבט להומר רביעי העונה ורשם שלוש חבטות במשחק, בריידן לופר זכה בניצחון וריאן פרנקלין בשמירה.


אריזונה - וושינגטון 0:5

אחרי השאט אאוט של ברנדון ווב לילה לפני כן, הגיע דני הארן ובמשך שבעה אינינגים הרשה ארבע חבטות בלבד, לצד חמש קטילות, וזכה בניצחון. צ'אד קוולס וטוני פניה השלימו את העבודה, שון היל עם ההפסד, אורלנדו הדסון עם הומר.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 3:4

כשבאינינג העשירי חבט אדריאן גונזאלס להומראן בן שתי ריצות, היו בטוחים הפאדרס שביתרון 1:3 הסיפור גמור. אבל טרבור הופמן של השנה הוא לא מה שהיה, למרות שהוא ממשיך להיכנס לספרי השיאים. הופמן הרשה שלוש ריצות, שתיים מהן ממחבטו של פרד לואיס, שעם טריפל ענק סגר את הסיפור והעניק ניצחון לאלכס הינשאו. הומר לארון רוואנד בג'איינטס.


ניו יורק מטס - לוס אנג'לס דודג'רס 1:6

ריאן צ'רץ', שספג שני זעזועי מוח העונה, חזר סופסוף לפעילות מלאה והראה את נחיצותו עם המחבט. צ'רץ' חבט להומר, קרלוס בלטראן הלוהט הוסיף אחד ויוהאן סנטנה זכה בניצחון. זה לא היה סתם ניצחון - זה היה ה-100 שלו בקריירה, אותו השיג עם 7.2 אינינגים מצויינים ושש קטילות. רק 2.2 אינינגים להירוקי קורודה בהפסד.

מני ממשיך להפגיז

בולטימור - בוסטון 9:4

ברטולו קולון ממשיך למלא היטב את החורים בהגשה של הרד סוקס. החבית גמא שישה אינינגים, ולמרות שספג ארבע ריצות זכה בניצחון שלישי העונה (לצד אפס הפסדים), בזכות המחץ ההתקפי. מני רמירז המשיך לחבוט את הכדורים אל מחוץ לפארק, ורשם את ההומר ה-501 שלו בקריירה, כשמייק לואל וג'יי די דרו מתלווים אליו עם הומרים משלהם. לוק סקוט חבט להומר שביעי בבולטימור, אבל לא מילט את בריאן בורס החלש מהפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טורונטו 3:4

ושוב, ההגשה של הבלו ג'ייז עבדה מצוין. איי ג'יי בארנט הגיש שמונה אינינגים משובחים שבמהלכם טיגן שמונה חובטים והכניס את קבוצתו לאינינג התשיעי עם יתרון 2:3. בי ג'יי ריאן האמין עלה לשמור והסתבך כשהוא ממלא את הבסיסים. דווקא עם שני אאוטים, כשנראה היה שריאן יצא מהצרות, הוא פגע עם הכדור בהאווי קנדריק, מהלך שגרם לשוויון, ואחר כך העניק למייסר איסטוריס את סינגל הניצחון. חוזה ארדונדו רשם את ה-W, הומרים לשון רודריגז באיינג'לס ולרוד בראחאס בטורונטו.


קנזס סיטי - קליבלנד 1:6

הרויאלס, מסתבר, תפסו פראיירים, ואחרי 12 הפסדים ברציפות הצליחו לנצח שני משחקים. בריאן בניסטר חזר להופעות שאיפיינו אותו בתחילת העונה, כשרשם 7.1 אינינגים כוחניים וארבעה חשמולים. הוא נעזר בהומרים של חוזה גיין ומארק גרודזיאלנק. גריידי סייזמור סיים את המשחק עם הומר מספר 11, מה שלא מילט את פול בירד מהפסד. האינדיאנס המאכזבים עם מאזן לא מחמיא של 31:25.


טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 3:4

הרייז לא מתרגשים מהניצחונות של בוסטון, כשגייב גרוס שמר על פאסון ובאינינג העשירי חבט להומר מנצח על הראש של מאט ת'ורנטון. הוא סיים את המשחק עם שתי חבטות ושלושה ריביז, מה שעזר מאוד לג'יי פי האוול לרשום ניצחון אחרי שני אינינגים של הופעת מחליף. נקודת האור אצל הוייט סוקס, שדעכו לאחר תקופה לוהטת, הייתה ההגשה של מארק בהרלי, שחזר מעט לעצמו עם הופעת איכות של שישה וחמישה.


מינסוטה – ניו יורק יאנקיז 1:5

מייקל קדאייר רשם שלוש חבטות, אחת מהן טריפל, הכניס שלושה שחקנים הביתה והיה הגיבור ההתקפי של הערב, אבל בהגשה גנב את ההצגה בריאן באס. באס החליף את ניק בלקבורן שמילא את הבסיסים ביתרון זעיר באינינג החמישי, סילק את אלכס רודריגז בפופ-אפ ואחר כך פסל גם את הידקי מאטסוי. דרק ג'יטר עם הומר שלא עזר ליאנקיז, באס עם הניצחון ודארל ראסנר עם ההפסד.


טקסס - אוקלנד 13:8

משחק מוטרף לחלוטין בארלינגטון, כשהאייז עלו ליתרון 2:4, הריינג'רס הגיבו בחמש ריצות באינינג השישי ועלו ל-4:7, ואז החל מטווח שכלל תשע ריצות, בהן הומרים של טראוויס באק, ג'ק קאסט ומארק אליס באינינג השביעי, והעניק את הניצחון לצ'אד גאודין והאייז. ג'יימי רייט, שספג ארבע מתשע הריצות בשביעי, נחל את ההפסד, ולא התנחם בהומרים של מילטון בראדלי וג'וש המילטון.

סיאטל - דטרויט 7:5

באינינג התשיעי, במצב של 3:3, התחיל כל האקשן. הטייגרס שמו על הלוח ארבע ריצות, עלו ל-3:7 וחשבו על תחתית אינינג קלה, אבל טוד ג'ונס עשה קצת התקפי לב, ספג שתי ריצות מהומר של ראול איבנייז, ולבסוף הצליח איכשהו לצאת מהסיטואציה. זאק מיינר עם הניצחון, ג'יי ג'יי פאץ עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully