וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר שנגמר

1.6.2008 / 21:20

שחקני הבית לא הנהיגו, ההגנה הייתה מחוררת ובן זקן הוציא יותר מדי כסף. אז מה הרוויחה העונה מ.ס אשדוד? אולי קהל. מסכמים שנה

רווח: יש קהל?

1. בחלקים מסוימים של העונה היוצאת נדמה היה לרגע כי היישות הזאת שנקראת מ.ס אשדוד מתחילה לקבל צורה. מקצועית הקבוצה נכשלה, אבל דווקא ברגעים הקשים נדמה היה כי למישהו אכפת מהקבוצה האמורפית הזאת, שמתגבש סביבה קהל קטן שאכפת לו. קהל של מ.ס אשדוד. לא הפועל, לא עירוני. לא קהל גדול, לא קהל ברור, אבל גרעין של קהל. בעיקר במשחקי הבית. תחילה של תנועה. באשדוד היו קצרי רוח לגבי הקהל המקומי שלא תמיד התחבר לקבוצה המאוחדת. ניסו מהר מדי לבנות תודעה של קבוצה חדשה באשדוד, והתאכזבו מהר מדי כשהתוצאות איחרו לבוא. העונה, כך לפחות נדמה, התחיל להיבנות הסיפור של הקבוצה הזאת. סיפור שהתחיל רע אבל היה לו סוף טוב. כשיש סיפור, יש אולי גם תודעה, ויש אולי גם קהל. זה ייקח עוד המון זמן, אבל לפחות התהליך התחיל.

2. אם העונה הזאת שכנעה את ראשי אשדוד לוותר על הפרויקט האבוד שנקרא סמי אג'י, שוער הליגה הגרוע ביותר מאז יניב בן ישי, אז אולי כל התקפות הלב בתחתית היו בעצם לטובה.

הפסד: אין מנהיג?

לא ברור לחלוטין למה זה קורה, אבל שחקני הרכש שבאים לאשדוד לרוב לא מצליחים להוביל את המועדון הסימפטי הזה. אשדוד קמה ונופלת על שחקני הבית שלה, הם לבה הפועם של הקבוצה, הם הקסם שלה, העוגן לכך שהמועדון הזה ישרוד גם בעוד עשר שנים. דרך אחת ממחלקות הנוער הפוריות ביותר בישראל, גם העונה זכינו לראות שחקנים אשדודים נהדרים, אבל אף אחד מהם לא הצליח להנהיג את הקבוצה בשעתה הקשה. לא דוד רביבו, לא עידן שריקי ולא האחרים. ג'קי בן זקן נאלץ לפתוח את הכיס הרבה יותר מדי, לזעזע פעמיים את המערכת על ידי חילופי מאמנים, והוציא בעצמו את העגלה מהבוץ. אם היו לו שחקני בית עם אופי כמו כישרון, יכול להיות שהוא לא היה מסתבך כך. אולי בעתיד מחלקת הנוער של אשדוד תצמיח שחקן עם אופי אחר, אבל עוד חזון למועד.

לקח: מתי תהיה הגנה?

אשדוד תמיד השתדלה להיות קבוצה אטרקטיבית. תמיד שמה דגש על החלק הקדמי, על ליהוק הקשרים, על החלוצים שישלימו את שי הולצמן (עדכון: החלוצים שיירשו את שי הולצמן), על הטאץ', על הדריבל. ככה זה כשקבוצה קטנה צריכה למשוך תשומת לב. במקביל, החלק ההגנתי, כולל השוער, קצת הופקר וסבל לא מעט מאלתורים מוזרים תוך כדי עונה. כשלאשדוד היתה קבוצה טובה והתקפה רצחנית, אף אחד לא שם לב לזה. אבל העונה לא היה מי שיעצור את המפולת. 52 שערים ספגה הקבוצה, שזה שניים פחות מהמסננת של אוחנה מכפר סבא. לאשדוד עוד יהיו עונות גרועות, אבל כדי שהנזק יהיה קטן יותר חייבים להזניח פחות את החלק האחורי. לבסס חוליה אחורית מיומנת, כולל שוער, שתרוץ כמה שנים טובות יחד.

ציון: 5

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully