וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שדרגתי את נתניה, והיא שדרגה אותי"

אריק רחמיאן

1.6.2008 / 20:12

ראובן עטר נפרד ממכבי נתניה. בקבוצה זועמים על מכבי ת"א ובית"ר ירושלים, שפנו לבן דיין: "המחיר שלו 1.5 מיליון יורו, כל המקדים זוכה"

במכבי נתניה לא לקחו קשה במיוחד את ההפסד הערב (ראשון) 2:1 לקרית שמונה, שחרץ את גורל העולה לגביע אופ"א. מיד עם שריקת הסיום למשחק, פנה סוכנו של הקלומביאני חורחה קבאז'רו, ג'קי דהאן, לדניאל יאמר. על כר הדשא התנהלה שיחה ביניהם בו שאל דהאן האם מכבי נתניה מתכוונת לממש את האופציה על הקשר. תשובתו של יאמר הייתה שיש להמתין להחלטה של לותר מתיאוס. קבאז'רו ייצא כבר מחר, יחד עם יתר חבריו הזרים לחופשת מולדת. הלילה, יטוס החלוץ פרנסיס קיויו לגרמניה לשהות במחיצתה של רעייתו שכורעת ללדת, כשעתידו בנתניה עדיין לוט בערפל. היחידי שהבטיח את מקומו בקבוצה הוא לואיס מרין, גם סיכוייו של טזאמטה להישאר, טובים.

מכבי נתניה עשויה לפנות להפועל כפר סבא ולבקש את אישורה להיכנס למו"מ עם החלוץ סמואל יבואה והקשר גיז'רמו ישראלביץ', בהם היא מעוניינת. השבוע תתכן פגישה גם בעניינו של הבלם זאב חיימוביץ', שכרטיסו שייך למאיר שמיר. עדיין לא ברור האם אבי סטרול ימשיך במכבי נתניה שכן, סטרול וסוכנו היו אמורים להודיע לנתניה בימים האחרונים האם השחקן מממש את אופציית יציאתו לאירופה. נתניה הציעה לבלם שדרוג משמעותי בשכרו, ובלבד שיזנח את החלום האירופי שלו.

"אני יוצא בראש מורם"

בנתניה נפרדו הערב מהמאמן ראובן עטר. המאמן, שהוביל את נתניה למקום השני עונה שנייה ברציפות, נראה נרגש בסיום: "היום הזה מאוד מרגש עבורי, אני מסיים שש שנים במועדון עם הפסקה קצרה. מאוד נהניתי בתקופה הזו, הרבה דברים טובים קרו לי והיו הרבה הישגים במיוחד בשנתיים האחרונות שהיו מאוד מוצלחות. אני יוצא בראש מורם, בהרגשה שעשיתי דבר טוב למען המועדון וקיבלתי ממנו לא פחות. בתקופה שלי הקבוצה השתדרגה וגם אני השתדרגתי. לא עצוב לעזוב, זה מרגש. קריירת האימון שלי התחילה בנתניה, אבל היא צריכה להמשיך הלאה למקומות אחרים, וזה חלק מהתמודדות של מאמנים. אני מאחל לעצמי להישאר תקופה ארוכה בכל מקום בו אהיה".

עטר שלח עקיצה לעבר יאמר: "אם היה משהו שלא מצא חן בעיניי בתקופה האחרונה, זה מתגמד לעומת הדברים הטובים שקיבלתי מנתניה. לגבי העתיד, כולם יודעים שהרצון שלי הוא לאמן באולימפית. יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון יחליט בשבוע הקרוב".

עטר סיכם: "אני לא יודע אם אחזור לנתניה בעתיד, אבל מבחינתי הדלת פתוחה וכך גם מבחינת מכבי נתניה".

כמה שווה בן דיין ביורו?

דדי בן דיין הודיע היום (ראשון) לראשי מכבי נתניה כי קיבל פניות ממכבי תל אביב ומבית"ר ירושלים. על פי הידוע, שתי הקבוצות הציעו לבן דיין שכר שנע בין 350 ל-400 אלף דולר לעונה. בנוסף, שני המועדונים הציעו לבן דיין מענק חתימה בגובה חצי מיליון דולר. במכבי נתניה זעמו על כך ששני המועדונים פנו באופן ישיר לשחקן, שמצוי תחת חוזה.

בתגובה הודיעה היום הנהלת מכבי נתניה כי תג המחיר עבור שחרור של השחקן מהקבוצה עומד על 1.5 מיליון יורו. עוד מוסיפה הנהלת הקבוצה: "במכבי נתניה יודעים שאבי נמני עובד קשה מאוד על מנת להשלים את הסגל של מכבי תל אביב לעונה הבאה, ואנחנו מכבדים את העובדה שהוא עובד קשה, אולם הקבוצה הראשונה שתשלם עבור בן דיין 1.5 מיליון יורו, תקבל אותו".

נזכיר כי כבר לפני כחודש וחצי עלה שמו של בן דיין כמועמד למכבי ת"א. כבר אז הודיעה נתניה כי השחקן לא ישוחרר, אולם כעת נראה כי בכל זאת מכבי ת"א ממשיכה "לפנטז" על השחקן, כשבית"ר הפכה לגורם נוסף בסיפור.

גורם בכיר בבית"ר ירושלים הכחיש בתוקף את התעניינות הקבוצה בבן דיין, ומסר לכתב וואלה! ספורט, אסף שקד: "אף פעם לא פנינו לבן דיין, הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות שלנו ואין לנו שום כוונה לבנות עליו גם בעתיד. יש לנו שחקנים בעמדה שלו ואנחנו מאוד מרוצים מהם. כנראה שישנם גורמים מסוימים שמנסים להשתמש בשם שלנו לטובת השחקן, במו"מ שלו מול נתניה. מבחינתנו לא היה ולא נברא".

בצהריים נותח החלוץ איתי שכטר בכתפו. בנתניה מקווים שתהליך החלמתו יהיה קצר ושהשחקן יוכל לחזור במהרה לאימונים. על פי הערכות בשלב זה, שכטר לא יוכל לפתוח את העונה הבאה.

אמייה טגה, שנפצע אתמול במהלך האימון המסכם, ממתין לבדיקת MRI שתאמוד את חומרת פציעתו. הבדיקה תיערך מחר, ובקבוצה מקווים שהשחקן לא סובל מקרע ברצועות, כיוון שזה עלול להשבית אותו לחצי שנה.

החלוץ אוקוצ'ה יצא לפנות בוקר לחופשת מולדת בגאנה. יציאתו התאפשרה בשל בעיות אישיות במשפחתו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully