וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחתון

1.6.2008 / 18:40

מכבי פ"ת תמיד הייתה קבוצה של משפחה אחת, השנה הזו הוכיחה שזה חייב להשתנות. הלוזונים מסכמים את העונה הקשה בתולדותיהם

רווח: חלוצים צעירים

טל בן חיים. זה לא רק שעמוס לוזון עשה הרבה ירוקים על חשבונו של עומר גולן, הוא אף הרוויח חלוץ צעיר, שספק אם היה מקבל את הבמה אם הבלגניסט היה נשאר (ואולי אפילו משאיר אותם קצת לפני בליגה). בשפת הרחוב, רק השד יכול לעצור אותו. באורווה שלנו צומח עוד חלוץ צעיר עם פוטנציאל עצום, אבל גם ים של כשרונות שקשה מאוד לאמוד אותם כשהקבוצה שלך יורדת ליגה והסיר משחרר רק לחץ במקום כדור לגול.

עומר דמארי. עם מגנים או בלי, חלוץ הנבחרת האולימפית השאיר את מכבי פתח תקוה בליגה. עובדה. אז במקום לנסות לשווק אותו דרך התקשורת, אולי כדאי לנסות לבנות עליו את ההתקפה בשנים הבאות. ההפסד היחיד מכל הסיפור הזה הוא התרנגולות שמחממות את הספסל. תשאלו את דובב גבאי ואוהד קדוסי מה זה לדגור. מצד שני, מה זה אומר על דמארי?

הפסד: מכירת עומר גולן, יוסי מזרחי

1. מכירת עומר גולן. ההיסטוריה מלמדת שקבוצה שנשענת על כוכב אחד בסופו של דבר נדפקת. המכירה של עומר גולן ללוקרן הייתה קרה, נטולת שיקולים סנטימנטליים ומחושבת רק על פי הפן הכלכלי שלה. עמוס לוזון רצה לעשות קופה. הוא ערך נשף ברויאל גארדן שלו (אל דאגה, עומר גולן התחתן שם השבוע וההוצאות כוסו. מזל טוב) וביקש מהחלוץ שלו לתקוע כמה גולים בליגה של דודו דהאן. הכל טוב ויפה עד כאן, אבל איפה התחליף?

2. יוסי מזרחי. לספר שהשחרור שלו היה בלתי נמנע, אתם יכולים לספר לסבתא ביציע, לא לנו. 63 אחוזי הצלחה לא משחררים במחי יד. צריך לעשות עליו הרבה כסף, לשחרר, ואז לגייס שחקנים חדשים ולעשות "ריפרש" לסגל. במקום מאמן עם ניסיון שהשאיר העונה שלוש קבוצות בליגה, קיבלנו עוד ישיבה משפחתית בערב שישי. בסופו של יום, צדק עמוס לוזון כשאמר שבדיעבד גיא לוזון לא חזר בזמן המתאים למכבי פתח תקוה. אבל עוד יותר מאשר צדק, הוא טעה כששחרר את אחד המאמנים הכי נחמדים, והכי חשוב, הכי תפוקתיים, בליגה שלנו. תשאלו את מ.ס.

לקח: להפסיק את הלוזוניאדה, לחשוב עם הלב

מכבי פתח תקוה תמיד הוגדר כגוזר קופונים ממלכתי. עידן טל, גל אלברמן ועומר גולן הם הדוגמה הכי טובה לכך. הירוקת הזאת גרמה לכולם לחשוב, שאם מייצאים שחקנים באמצע העונה אפשר להישען על הנקודות שנשארו בויזה. טעות. לא החלפתם? שילמתם מחיר כבד.

מכבי פתח תקוה תמיד הוגדר גם כמועדון של משפחה אחת, אבל זה לא אומר שצריך להפוך אותו למשפחתון. אבי לוזון, עם כל הכבוד (ויש כבוד) לאהדה שלו לקבוצה, יהיה חייב להפגין, לפחות כלפי חוץ, אווירה נוטלת רגש. במילים אחרות, לפעמים טוב לשמור דברים בלב. רוצה לומר, ללכלך על בית"ר ומכבי חיפה זה לא מקובל אבל בסדר, בתנאי שהיריבה מולך עולה עם הרכב מלא. לקבוע שמתנכלים לפתח תקוה זה בסדר, רק אם אתה מזהה את החולשות גם אצל קבוצות אחרות. ואם לא שמתם לב, לנוער של מכבי הרצליה הגיע לנצח אתמול. קורה ועוד קורה ועוד קורה. נו, קורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ציון: 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully