וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מבוקש בליגה ג'

קרן שמש

1.6.2008 / 16:55

מכבי קביליו יפו הציעה ליוסי אבוקסיס להצטרף לשורותיה. לבסקי סופיה רוצה בחזרה את את טופוזאקוב וטלקיסקי, טל חן יעזוב

טל חן וראשי הפועל תל אביב סיכמו היום (ראשון) כי הבלם יעזוב את הקבוצה אחרי חמש שנים. חן נפגש עם מנהל הקבוצה אריה הרשקוביץ' והשניים הגיעו להחלטה משותפת על סיום דרכו במועדון. חן מחזיק בכמה הצעות מקבוצות בליגת העל.

לאחר הפגישה אמר חן: "אני רוצה להודות להנהלה על כל השנים, וחייב מילה לקהל שהיה בשבילי חומה ותמך בי לאורך כל הדרך. הפועל תל אביב זה הבית, זה לא קל מבחינתי לסיים תקופה שכזו. זה קשה, למרות שזו היתה החלטה משותפת. ברור לי שהסיפור עם הפועל לא נגמר ובעתיד אני אחזור לקבוצה. אם לא בתור שחקן אז בתור משהו אחר. לא יהיה לי בית אחר כמו הפועל".

כמו כן, אריה הרשקוביץ' גם הודיע היום לאומיט גונזאלס ועמאר מנצור על שחרורם מהקבוצה, בהחלטה שהתקבלה על ידי אלי גוטמן והצוות המקצועי. דודי פלס (22, קשר התקפי ששיחק העונה בהפועל באר שבע) וערן זהבי (21, קשר התקפי ששיחק העונה בעירוני רמת השרון) התבשרו על חזרתם לקבוצה בעונה הבאה.

דמיטר טלקיסקי ואלין טופוזאקוב, צמד הבולגרים של הפועל תל אביב, נפגשו ביום שישי האחרון עם מאמן לבסקי סופיה, ווליסלאב ווטסוב. המאמן ניסה לשכנע את השניים לחזור יחד אל הקבוצה אותה עזבו, כך לפחות פורסם בעיתונות הבולגרית אמש. כזכור צמד הבולגרים הגיעו להפועל תל אביב בחלון העברות בינואר, ולשניהם חלק משמעותי בהישארות הקבוצה בליגת העל. בכל מקרה, לשניים חוזה לעונה נוספת בקבוצה, ונראה כי אין להם כוונה להפר אותו.

עם סיום המחזור האחרון בליגת העל יכולה הפועל תל אביב להתחיל את ההכנות לקראת העונה הבאה בראש שקט, כאשר מאבקי התחתית והעונה הלחוצה מאחוריהם. "לא היה פשוט העונה הזו, היה המון לחץ", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "עכשיו יש זמן להשתחרר. נכון שהפסדנו לכפר סבא אבל מה שחשוב זה שנשארנו בליגה, התקופה הזו לא הייתה פשוטה לאף אחד".

מאמן הקבוצה אלי גוטמן יחל בימים הקרובים בבניית הקבוצה לעונה הבאה. ההכנות מתעכבות כרגע בשל חוסר הבהירות הקיים לגבי תקציב הקבוצה והעתיד הניהולי. עזיבתם של מוני הראל ושחר בן עמי השאירו את ניהול הקבוצה בידה של חברת "כתר" ונציג הבעלים משה תאומים. גוטמן קיבל את הקבוצה מתוך הבנה כי התקציב לא יעלה על 25 מיליון שקל, אך יחד עם זאת ב"כתר" לא פוסלים את האפשרות כי הקבוצה עשויה להימכר.

בשלב הראשון בהפועל תל אביב מתכוונים לכבד את החוזים הקיימים עם השחקנים. בימים הקרובים צפויים לשבת ראשי הקבוצה עם יגאל אנטבי, ברוך דגו ומזואה אנסובו המסיימים חוזה. הערכה היא שדגו יבקש לעזוב במידה שיקבל הצעות טובות יותר, אנסמובו צפוי להישאר. השחקנים יצאו לפגרה שתימשך עד ל-17 ביוני, אז ישובו לאימונים. ב-1 ביולי תמריא הקבוצה למחנה אימונים באוסטריה.

מי שכן זכה להצעה מקבוצה אחרת הוא דווקא יוסי אבוקסיס, עוזר המאמן, שמחוזר בימים אלו על ידי ראשי קבוצת מכבי קביליו יפו, הקבוצה שהוקמה על ידי אוהדי מכבי יפו האגדית. הקבוצה, ששמה לה למטרה בעונה הקרובה לעלות לליגה ב', טרם קיבלה תשובה מהשחקן לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully