וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עוד 500 כמוך

1.6.2008 / 16:20

מני רמירז חבט להומר 500 בקריירה, גריפי קרוב ל-600, ווב חזר לעצמו עם שאט-אאוט והמטס הפעילו את בלטראן. דיווח יומי

בולטימור - בוסטון 6:3

מני רמירז הפך לשחקן ה-24 בהיסטוריה שמגיע ל-500 הומראנס, כשירה באינינג השביעי על ראשו של צ'אד בראדפורד. "אני שמח על כל מה שהגשמתי בקריירה", אמר רמירז, "זה הישג שאני גאה בו. שאלו אותי מתי אגיע לזה, והנה - אני כאן". גם דסטין פדרויה ודייויד אורטיז הוציאו את הכדור החוצה מקמדן יארדס, דייויד ארדסמה זכה בניצחון וג'ונתן פפלבון בשמירה. לאנס קורמייה רשם את ההפסד, הומר לבריאן רוברטס בבולטימור.


סיאטל - דטרויט 0:5

זה מה שמצפים מפליקס הרננדז - שבעה אינינגים, שבעה חשמולים ודלת סגורה עבור חובטי דטרויט. קנג'י ג'וג'ימה הוביל את המארינרס עם שתי חבטות ושתי ריצות, הפסד שמיני העונה לג'סטין ורלאנדר, שיחד עם דטרויט לא מצליח להתרומם.


טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 0:2

סקוט קאזמיר לא רואה בעיניים. המגיש של הרייז טיגן שישה חובטים בשבעה אינינגים, כשהוא רושם שיא ניצחונות למגיש ברייז - חמישה בחודש. באמצעות הומר של קליף פלויד התגבר קאזמיר על הופעה ענקית של חאווייר ואסקז, שקטל עשרה בשבעה אינינגים משלו. גרנט בלפור עם שמירה מספר 1 העונה.


מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 7:6

בובי אבריו חבט לסינגל באינינג ה-12 על חואן רינקון, ושבר שוויון לאחר משחק הפכפך. רוס אולנדורף זכה בניצחון, מריאנו ריברה עם שמירה מספר 15 העונה, כשלטווינס לא עוזר הומר של מייקל קדאייר.


קנזס סיטי - קליבלנד 2:4

לכל דבר יש סוף, גם לדברים רעים. אחרי 12 הפסדים רצופים, התארגן קייל דייויס על חמישה אינינגים סולידיים, דייויד דה חסוס חבט להומר וג'ואקים סוריה סיפק את השמירה כדי לזכות סופסוף בניצחון. שמונה אינינגים מלאים לא הספיקו לסיי יאנג סי סי סבאתיה, שרשם את ההפסד באינדיאנס.


לוס אנג'לס איינג'לס - טורונטו 2:3

חואן ריברה חבט באינינג העשירי לסינגל לאחר שמייסר איסטוריס סידר מצב הבקעה באמצעות באנט ושגיאה של ההגנה, והכניס את קייסי קוצ'מן לבסיס הבית. הבלו ג'ייז, למרות ששוב הגישו היטב (שבעה אינינגים לשון מרקום) רשמו הפסד נדיר במסע למערב, למרות הומר של רוד בראחאס. סקוט שילדס זכה בניצחון, בריאן טולה עם ה-L, הומר לטוריי האנטר באיינג'לס, שמונה ושבעה מעולים לג'ון לאקי.


טקסס - אוקלנד 4:8

ג'וש המילטון ממשיך בכושר המפלצתי שלו, ועם הומר ושלושה ריביז סייע לסידני פונסון השמן בטטה לקצור ניצחון. הפסד לג'ו בלנטון.

NL: עד שבא בלטראן

ניו יורק מטס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3

במשך שבעה אינינגים השבית צ'אד בילינגסלי המצוין את המטס, עד שעלה ג'ונתן ברוקסטון, אחד משנואי נפשו של המדור (אין לו מושג), והעניק לקרלוס בלטראן הומר בן שתי ריצות שהשווה ל-2:2 וגם את הסינגל המנצח לפרננדו טאטיס. ניצחון לדואנר סאנצ'ז ושמירה לבילי וגנר, כשמייק פלפרי מסיים בלי הכרעה אבל עם שבעה ושישה יפהפיים.


סט. לואיס - פיטסבורג 14:4

הפייראטס כילו את זעמם על סגנית מוליכת בית המרכז, עם גראנד סלאם ראשון בקריירה של לואיס ריבאס והומרים של רוני פאולינו ופרדי סאנצ'ז. 6.2 אינינגים יפים לפול מאהולם בניצחון, מייק פאריסי חירב כל חלקה טובה וסיים עם 2.2 אינינגים, שמונה ריצות חובה והפסד, טרוי גלאוס היה נקודת אור בודדת בסט. לואיס עם הומראן.


אריזונה - וושינגטון 0:4

אחרי שני הפסדים חזר ברנדון ווב לעצמו, ועם תשעה אינינגים מזוהמים קטל שמונה חובטים, הרשה שש חבטות בלבד ורשם שאט אאוט שמיני בקריירה. על הדרך הוא גדע רצף של חמישה הפסדים לדיאמונדבקס. מארק ריינולדס חבט לשני הומרים, כריס יאנג וג'סטין אפטון הוסיפו הומרים משלהם והתגברו על ג'ייסון ברגמן, שסיים משחק מלא של שמונה ושמונה.


פילדלפיה - פלורידה 7:3

חורחה קאנטו, לואיס גונזאלס וקודי רוס חבטו להומרים במארלינס, ריקי נולאסקו הגיש 6.2 אינינגים והכיש חמישה חובטים והמארלינס ניצחו את יריבתם העיקרית, בשלב זה, לבית המזרח. הומר מספר 19 העונה של צ'ייז אטלי לא מנע מקול האמלס החלש הפסד.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 5:1

הפאדרס מראים התאוששות קלה, כשכמו ברנדון ווב גם ג'ון באנקס דואג לשחרר תחמושת. באנקס הצעיר הרשה שש חבטות בתשעה אינינגים, במהלכם קצר חמישה חובטים וזכה במשחק המלא הראשון בקריירה. שתי חבטות ושלושה ריביז לאדריאן גונזאלס, הפסד לפטריק מיש.


שיקגו קאבס - קולורדו 4:5

קרלוס מרמול הפך למניה הבטוחה של הקאביז. עוגיות המעמול נכנס באינינג התשיעי, ולמרות ריצת חובה שספג שמר על הניצחון של ריאן דמפסטר, כששיקגו ממשיכה לשעוט במרכז. אלפונסו סוריאנו חבט להומר 12 העונה, על גלנדון ראש שהרוקיז, ברוב ייאושם, פתחו אתו. טוד הלטון, עומאר קווינטנייה וסקוט פודסדניק עם הומרים לרוקיז.


מילווקי - יוסטון 1:4

בן שיטס היה רחוק שליש אינינג ממשחק מלא, אבל גם אחרי 8.2 וחמישה השיג את הניצחון, כשסלומון טורס רושם שמירה זולה של שליש אינינג (בהגשה אחת). פרינס פילדר וראסל ברניאן חבטו להומרים, בריאן מולר עם ההפסד.


סינסינטי - אטלנטה 7:8

קן גריפי ג'וניור חבט להומר מספר 599 בקריירה, ועדיין לא היה גולת הכותרת במשחק. ג'יי ברוס ירה לאחד משלו באינינג העשירי ושלח את הרדס לעוד ניצחון ביתי, כשאטלנטה, שימו לב, על מאזן 16:2 העונה במשחקים של ריצה אחת הבדל. פרנסיסקו קורדרו ניצח, מני אקוסטה הפסיד, מארק טשיירה, ג'ף פרנקור וגרג נורטון הלכו רחוק באטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully