וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בסכנין: "איזה רקורד בכלל יש לפרדי דוד?"

יצחק סולומון

1.6.2008 / 16:10

גורמים בבני סכנין מתנגדים למינויו של הצפוי של דוד כמאמן הקבוצה: "הרי הוא הוריד את הרצליה ליגה". טקס החתימה הרשמי מתוכנן ליום ג'

מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד, יגיע הערב (ראשון) לפגישת היכרות בסכנין עם המתקן והעיר. דוד יסייר גם במגרש האימונים בכפר ירכא, כל זאת כדי ללמוד מקרוב את הקבוצה בה הוא אמור לעבוד בעונה הבאה. גורמים בסכנין הכחישו כאילו דוד כבר חתם בקבוצה, אולם אמרו: "צריכה להיות רעידת אדמה כדי שבסופו של דבר הוא לא יהיה המאמן".

דוד קיבל כבר רכב שכור, והוא מתכוון למנות את טל בניה כעוזרו. טקס החתימה הרשמי מתוכנן ליום שלישי, אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון. למעשה, סכנין הגיעה לסיכום עם המאמן שירד ליגה עם מכבי הרצליה כבר לפני שבועיים, אך לפי בקשתו של דוד, נדחתה ההכרזה הרשמית עד לסיום העונה.

יושב ראש סכנין, מאזן גנאים, אמר לאורך כל הדרך כי ימנה מאמן "שידבר אל השחקנים בגובה העיניים", וימשיך את דרכו של אלישע לוי בקבוצה, שעוזב לאחר שנתיים מוצלחות. גנאים ניסה להביא למינויו של אייל לחמן, ובהמלצתו אף החתים שני שחקנים מגאנה, קוואקו אסיין וברנארד בורטאי, אולם בהנהלה הייתה התנגדות נמרצת ללחמן, בטענה כי סגנון המשחק הקשוח שהנהיג בזמנו, הפך את סכנין לקבוצה הכי שנואה בארץ.

גם לפרדי דוד לא הייתה הסכמה מקיר לקיר בהנהלת סכנין. גורמים בהנהלה טענו: "איזה רקורד בכלל יש לו, הרי הוא הוריד ליגה את מכבי הרצליה". יחד עם זאת הבינו בהנהלה כי אין להם יותר מדי אופציות פנויות בשוק המאמנים, לכן החליטו ללכת על פרדי דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully