וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "הגעתי לפה בגלל ברקת"

אייל בן יעקב

1.6.2008 / 15:47

מאמן העל החדש של הפועל באר שבע היה נרגש בהצגתו הרשמית. הבעלים הנמיכה ציפיות: "עליה תהיה בונוס, זה לא זבנג וגמרנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

הפועל באר שבע הציגה היום (ראשון) את מאמנה בשלוש העונות הקרובות, גיא לוי, שחוזר לאמן בליגה הלאומית לאחר הקדנציה בנבחרת הצעירה. לוי היה נרגש במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה.

"הגעתי לכאן רק בגלל אלונה ברקת. כשישבתי איתה קרה דבר מוזר ויפה בעיניי: שמעתי את הרעיונות שלה מפיה, והחיבור הזה הביא אותי לכאן. אנחנו מתואמים ברצון ובגישה. "אני כאן לשלוש שנים, ואני לא אומר עכשיו מה יהיה בעוד עשרה חודשים, אני לא מתעסק בזה. אני מתעסק במה שקורה עכשיו".

לוי מגיע כמאמן-על של כל מועדון הפועל באר שבע, ומתכוון לשים דגש מיוחד על מחלקת הנוער, שמאז הגעתה של אלונה ברקת נמצאת בחשיבות גבוהה מאוד במועדון. "אני מתכוון להעביר אימונים גם במחלקת הנוער, ומקווה להחתים את חנן אזולאי שיעזור לי בנושא הזה", הוסיף. "הפועל באר שבע צריכה להסתכל בעיניים לקבוצות אחרות, לא מלמטה. בפעם אחרונה שבדקתי, גיליתי שהקבוצה כבר 4 שנים בלאומית". בנוגע להכנות לעונה הבאה, גילה לוי כי ההתלבטות המרכזית שלו כרגע היא האם להשאיר את החלוץ הברזילאי ליאנדרו סימיוני.

אלונה ברקת הוסיפה: "רציתי לבנות משהו יציב, וזה תהליך שלוקח זמן ולא זבנג וגמרנו. זה לא יהיה כישלון אם לא נעלה ליגה כבר העונה, עלייה תהיה בונוס. אני מעדיפה לעלות ולהישאר שם הרבה זמן ולא לעלות עם קבוצה שהבסיס שלה רעוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully