וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא נכשלתי, אני מאמין שגם הפעם לא"

1.6.2008 / 13:42

אריה זלינגר, מאמן נבחרת הכדורעף לנשים, מאמין ששנה של אימונים אינטנסיביים תעלה את ישראל לאליפות אירופה. המוקדמות, החל משישי

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

לפני שנה בדיוק, איגוד הכדורעף הוציא לדרך את פרוייקט נבחרת הנשים המחודשת, כשהמטרה העיקרית בו היא העפלה היסטורית למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. לצורך העניין חזר ארצה אריה זלינגר, מאמן הכדורעף המוצלח ביותר שיצא מישראל, ובעל מוניטין מפואר בכדורעף הבינלאומי.

זלינגר נהנה מתמיכתם של גופים שונים כמו: איגוד הכדורעף, הוועד האולימפי, המועצה הציבורית לקידום ספורט נשים וחברות מסחריות - ובשנה האחרונה הוא הציב סטנדרטים חדשים לנבחרת ישראל לנשים, שמתאמנת שישה ימים בשבוע למשך ארבע שעות בכל אימון.

ביום שישי הקרוב ייצא לדרך הקמפיין הראשון של הנבחרת הזאת - מוקדמות אליפות אירופה שתתקיים בפולין 2009. ישראל תשחק בבית מרובע עם נבחרות טורקיה, יוון ומונטנגרו, בשיטת ליגה בת סני סיבובים. הסיבוב הראשון יתקיים בארץ והמשחקים ישוחקו במכון וינגייט, הסיבוב השני יתקיים ביוון. הנבחרת שתסיים ראשונה תעפיל אוטומטית לאליפות, בעוד שהשניה תיפגש למשחקי הצלבה מול נבחרת שסיימה שניה בבית מקביל. נבחרת ישראל תתמודד ביום שישי מול מונטנגרו (17:00) בשבת מול יוון (17:00) וביום ראשון נגד טורקיה החזקה (17:00). כל המשחקים יועברו בשידור ישיר בערוץ 1, כאשר גם הכניסה לאולם הספורט ההישגי במכון וינגייט תהיה חופשית (מותנית בהזמנת כרטיסים בחינם באתר האינטרנט של איגוד הכדורעף לצורך הסדר ביציעים).

המאמן אריה זלינגר התייחס היום (ראשון) במסיבת העיתונאים לקראת הקמפיין, לסיכוייה של הנבחרת: "הציפיות שלנו הן לנצח, אבל כל דבר אפשרי בספורט. אני עברתי הרבה בכדורעף ואף פעם לא נכשלתי, אני גם לא חושב שאכשל הפעם. אני בטוח שהבנות תגענה לטורניר עם מוטיבציה גבוהה, כי זה הקלף היחידי שיש לנו. הסיכויים שלנו לעלות לאליפות אירופה הם 40-60 לטובתנו. הביאו אותי לכאן כי אני יודע לבנות קבוצות מהר, יותר מכל אחד אחר. אני מקווה שבתוך 3-4 שנים כבר נוכל להדביק את הפיגור מהעולם".

קפטנית הנבחרת, טטיאנה פרגי: "אריה מכין אותנו גם מבחינה מנטלית וכולנו חדורות אמונה שאפשר לעשות את זה. כבר ניצחנו במשחקי אימון קבוצות מהאליטה העולמית, והנבחרת מתפקדת מספיק טוב על מנת להתחרות ברמות הגבוהות ביותר".

עינב מוחרר, אחת השחקניות הוותיקות בנבחרת סיפרה: "מגיל 14 היה חלום שאריה יחזור לארץ ויעשה את מה שהוא עושה בשנה הזאת. כל הבנות בנבחרת ויתרו על החיים שלהן בתקופה מסויימת על מנת לעשות את הדבר האמיתי. האמונה שלי היא שנצליח לעשות את זה ושזה בהישג ידנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully