וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק: "לא אהבתי איך שהופענו אתמול"

1.6.2008 / 11:09

מנכ"ל מכבי חיפה מגיב על העובדה שחיפה עלתה בהרכב חסר מול אשדוד: "מצד שני, לא הייתה ברירה". גורם בחיפה: "יבואה מעניין יותר מדה סילבה"

"לא אהבתי, כמו כולם, את הצורה שבה הופענו אתמול, אבל צריך להבין שלא הייתה לנו ברירה". כך הגיב הבוקר (ראשון) מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, על הטענות לפיה חיפה עלתה למשחק מול מ.ס אשדוד בהרכב חסר. בהפועל כפר סבא וגם במכבי פתח תקוה, למרות שלא ירדה לבסוף לליגת המשנה, באו בטענות קשות בעקבות אי שיתופם של השחקנים הכשירים, דוגמת רנאטו וקרוסה. "אם היינו רצים לאליפות", אומר צ'יזיק, "יכול להיות שקרוסה ורנאטו היו מרגישים יותר טוב. עדיף לעלות עם בלם שיש לו פחות ניסיון אבל רוצה לשחק ומלא מוטיבציה, מאשר עם בלם שלא רוצה לשחק".

שחקנים בחיפה הצדיקו את דבריו של המנכ"ל ואמר הבוקר: "עלינו בהרכב הכי אופטימלי מבחינתנו. עשינו את המירב. בשבוע שעבר הורדנו את הרצליה ליגה ואף אחד לא פצה פה". גורם בצוות המקצועי אמר הבוקר: "אף אחד לא פצה פה על כך שמכבי הרצליה עלתה מול פתח תקוה בהרכב חסר. מעניין למה". על דבריו של יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, שכינה את חיפה "בושה", אמר צ'יזיק: "אני מסרב להגיב".

לגבי הפירסומים לפיהם תיתכן אפשרות שבלם הפועל כפר סבא, דגלאס דה סילבה, או החלוץ, סמואל יבואה, יעברו לחיפה בעונה הבאה, אמר גורם בצוות המקצועי: "אלו שמות מעניינים. נכון להיום יבואה יותר מעניין מדה סילבה".

במועדון טוענים שהאופציה של הפועל תל אביב, לרכישת שלומי ארבייטמן, פגה. מקורביו של החלוץ אמרו אתמול: "אף פעם לא מאוחר. אם הפועל תפנה רשמית, חיפה לא תהסס. שלומי רוצה לשחק אצל אלי גוטמן".

היום צפויה ההנהלה להעביר טיוטת חוזה לשוער ניר דוידוביץ', וזה אומר לחתום, באמצעות נציגיו, על החוזה המשודרג לארבע שנים. דוידוביץ' ייצא השבוע לחופשה פרטית בתאילנד והוא ביקש להסדיר את ענייניו לפני הטיסה.

יניב קטן אמור להיפגש במהלך השבוע עם יעקב שחר ולשמוע ממנו מה התוכניות לגביו בעונה הבאה. אם יתבקש לקצץ בשכרו, הוא יסרב. כידוע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים מעוניינות בשחקן.

אלישע לוי יתחיל לעבוד היום באופן רישמי במכבי חיפה. המאמן הוזמן לסיור ראשון במתקן האימונים בכפר גלים. הסיור ייערך מחר או ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully