וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנפיים האלה משו משו

1.6.2008 / 9:53

הרד ווינגס מדטרויט חילצו ניצחון בפיטסבורג, 1:2, עלו ל-1:3 בסדרה ורחוקים משחק אחד מזכיה ראשונה לאחר שש שנים בגביע סטנלי

יכול להיות שבלילה שבין שני לשלישי כל העסק יוכרע, ולראשונה מאז 2002 יחזור גביע סטנלי לעיר המכוניות. שערים של ניקלאס לינדסטרום וייז'י האדלר הפכו פיגור מול פיטסבורג, היקנו לדטרויט ניצחון 1:2 והציבו את הרד ווינגס על סף זכיה באליפות ה-NHL.

האדלר הבקיע את שער הניצחון אחרי 2:26 דקות בשליש השלישי, מאסיסט של דארן הלם ובראד סטיוארט, כשמריאן הוסה מעלה את הפנגווינס ליתרון בדקה השלישית במהלך פאוור פליי, ולינדסטרום מאזן כעבור פחות מחמש דקות. כמו בכל הסדרה, גם הפעם שלטו הרד ווינגס בטיווחים לשער, 28 מול 22, כשכריס אוזגוד סוגר את הרשת במשך 57 דקות.

"זה עדיין לא נגמר", אמר לינדסטרום הותיק, "אנחנו יודעים כקבוצה שעדיין לא השגנו שום דבר, אבל זה בהחלט מרתק ומאתגר אותנו להיות במצב הזה". האדלר הוסיף: "כשאתה רואה ליין שכולל את הוסה, מלקין, גונשאר וקרוסבי אתה צריך רק להתפלל". התפילה עזרה, לאחר שבדקות הסיום עמדו הפנגווינס בסיטואציה של 5 על 3 ועדיין לא הצליחו לממש את היתרון להבקעת שער שוויון.

המשחק החמישי מגיע, וקרוסבי יודע שאין ממנו חזרה: "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא, אין ברירה. זה כל מה שאנחנו חושבים עליו, איך להבקיע יותר מהם. קודם כל נגיע לדטרויט, ננצח ואז נראה מה יהיה".

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully