וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "למעלה מ-50% סיכוי שאבחר בסיבוב הראשון"

עומרי כספי המריא לארה"ב, שם יערוך אימוני התרשמות במדי מספר קבוצות NBA לקראת הדראפט הקרוב. וויצ'יץ' ומכבי יערכו מסע"ת

עומרי כספי, פורוורד מכבי תל אביב בעונה החולפת, המריא הלילה (שבת) לארה"ב, שם יערוך בשבועיים הקרובים סדרת אימונים במדי מספר קבוצות NBA, במטרה להרשימן לקראת הדראפט הקרוב. בימים הקרובים יערוך כספי אימונים עם הדטרויט פיסטונס, ממפיס גריזליס ודנבר נאגטס, ובשבוע הבא עם קליבלד קבאלירס, סן אנטוניו ספרס וניו ג'רזי נטס. כספי ישוב ארצה ב-16 ביוני ועשוי להמריא חזרה לארה"ב לקראת הדראפט עצמו.

"אני יוצא למסע, חוויה של פעם בחיים", אמר כספי הערב. "יש הרבה קבוצות שמתעניינות בי, קבוצות שבמהלך השנה באו וראו משחקים שלי. מדברים על למעלה מ-50% סיכוי שאבחר בסיבוב הראשון. אם לא תהיה הבטחה מקבוצה שתבחר בי בסיבוב הראשון, אעדיף למשוך את השם שלי מהדראפט. אני רוצה לקבל חוזה, לא סתם להגיד שנבחרתי. מה לגבי העונה הבאה? החוזה שלי במכבי נגמר כי בממוצע הדקות לא הייתי בשמינייה הראשונה, אבל אם לא ב-NBA, אני לא חושב שיש סיבה שלא אשאר במכבי".

וויצ'יץ': "זה היה צפוי"

ניקולה וויצ'יץ' ומכבי תל אביב יקיימו מסיבת עיתונאים מיוחדת ביומיים הקרובים, בה יסכם הסנטר הקרואטי את שש עונותיו הנהדרות בקבוצה. חוזה של וויצ'יץ' הסתיים אתמול ולמכבי הייתה האפשרות להאריכו בעונה נוספת תמורת סכום המוערך בכשני מיליון דולרים (נטו) בעונה, אולם כצפוי, החליטה מכבי כי לא תוכל לעמוד בשכרו הגבוה והודיעה לוויצ'יץ' בצער כי החליטה להיפרד ממנו.

במהלך היממה האחרונה קיבל וויצי'ץ' מאות שיחות טלפון והודעות SMS, אולם התקשה לענות לכולן. מאז קבלת ההודעה התהלך וויצ'יץ' בתחושות קשות מאוד, אך סיפר כי העריך שזו תהיה החלטת הקבוצה. מי שקיבלה את הבשורה בצורה קשה עוד יותר היא אישתו, איבונה, אשר נקשרה לחיים בישראל.

בימים הקרובים תארוז משפחת וויצ'יץ' את חפציה ובסוף השבוע תמריא חזרה לקרואטיה. בסביבתו של וויצ'יץ' דחו את האפשרות שעלתה, כי ימשיך במכבי בשכר נמוך יותר. החל מיום שני הקרוב יוכל וויצ'יץ' לפתוח במו"מ עם קבוצות אחרות וידוע כי הוא מבוקש מאוד בספרד וביוון, כאשר צפוי לקבל הצעות נדיבות גם מקבוצות רוסיות ואיטלקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully