וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה ביקש לשקול את עתידו בכפר סבא

31.5.2008 / 23:45

המאמן יחליט על כך במהלך השבוע. שחקן בקבוצה: "אם הייתי מנסה לכתוב תסריט ירידה, לא הייתי מצליח". אפשרות: יבואה או דה סילבה למכבי חיפה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

בהפועל כפר סבא לא מצליחים לעכל את העובדה כי בשנה הבאה תשחק הקבוצה הסימפטית מהשרון בליגה הלאומית. הקבוצה שחרטה על דגלה את הכדורגל ההתקפי והמשוחרר, שילמה על משחק ההגנה הגרוע שלה ועל יכולתה המזעזעת במשך כל הסיבוב השלישי ולמרות ניצחון במחזור האחרון על הפועל תל אביב בבלומפילד 0:1 משער של סמואל יבואה בדקה ה-83, אוחנה ושחקניו יתחרו בשנה הבאה עם הפועל באר-שבע, הפועל רמת גן, הפועל חיפה ועוד אריות מהליגה הלאומית.

אוחנה ביקש לחשוב על עתידו

אלי אוחנה מתלבט האם להמשיך בעונה הבאה בהפועל כפר סבא. במועדון טענו לאחרונה שהושג סיכום בעל פה עם אוחנה באמצע העונה, אבל העובדה שכפר סבא ירדה ליגה עשויה לשבש את התוכניות. מקורבים למאמן סיפרו הערב כי אוחנה ביקש שבוע בכדי להשיב להנהלה האם הוא מעוניין להמשיך. אחת האפשרויות היא שאוחנה יפתח את העונה בבית, אם כי במועדון מעריכים שאוחנה ירצה לעלות את הקבוצה לליגת העל ורק לאחר מכן ישקול את המשך דרכו.

בסיום המשחק בלומפילד התגודדו מאות אוהדי כפר סבא מחוץ לאצטדיון, קיללו את אוחנה ואת השחקנים. האוהדים פתחו לאחרונה עצומה הקוראת לפטר את המאמן. במועדון לא מתכוונים להתחשב בדעתם של האוהדים. אם אוחנה ירצה להמשיך, הוא יחתום על חוזה לעונה הבאה.

במהלך השבוע לא מתכוון הבעלים אלי טביב לעסוק בעונה הבאה. מספר קבוצות מליגת העל מעוניינות בבלם דגלאס דה סילבה, בחלוץ סמואל יבואה ובקשר גיז'רמו ישראלביץ'. בכפר סבא טוענים שהשניים האחרונים ישוחררו רק לחו"ל ואם ישחקו בארץ זה יהיה בכפר סבא. בעקבות היחסים הטובים בין שני המועדונים, תיתכן אפשרות שיבואה או דה סילבה יושאלו לחיפה.

בסיום המשחק נכנסו השחקנים לחדר ההלבשה ואף אחד מהם לא דיבר. גם אוחנה לא דיבר עם השחקנים שנראו מבוהלים. "קרה פה אסון", אמר אחד הבכירים בקבוצה. "סיבוב שלם לא עשינו כלום. ההגנה נראתה מפורקת". שחקן אחר אמר שלא לייחוס: "גם אם הייתי מנסה לכתוב תסריט ירידה, לא הייתי מצליח. אנחנו בהלם, זה לא הזמן לדבר. נעכל את מה שקרה כאן, ובעונה הבאה נשתדל לעלות חזרה".

הבלם לירון זרקו לא חתום לעונה הבאה בכפר סבא. במהלך השבועיים הקרובים צפוי סוכנו, גלעד קצב, לשוחח עם ההנהלה לגבי העונה הבאה.

אוחנה: "דברים מוזרים הפריעו לנו"

אלי אוחנה לא נראה נסער מדי בסיום המשחק: "לא ירדנו היום. מי שהיה מסמן אותנו בתחילת הסיבוב האחרון כמועמדים לירידה היה נשמע הזוי. אבל צירוף מקרים ועוד פציעות וכל מיני דברים מוזרים הפריעו לנו".

"במהלך הסיבוב השלישי החמצנו שני פנדלים מאוד חשובים. ספגנו כמה שערים עצמיים העונה. בסופו של דבר ירדנו בגלל הפרש שערים. זה אכזרי אבל זה חלק מהכדורגל וצריך לדעת לקבל את זה. אנחנו מתעסקים בכדורגל ובספורט, זה יום כואב ומאוד עצוב. זה הדבר הכי כואב שיש. אבל ברור שעוד כמה ימים כולם יתאוששו, והשמש מחר שוב תזרח".

"הקבוצה הזאת היא קבוצה חזקה והיא קבוצה עם עבר והקבוצה הזאת תדע להתאושש מהסטירת לחי הזו והיא תעלה ליגה. אני לא זוכר מתי קבוצה עם 37 נקודות ירדה ליגה ועוד על הפרש שערים. צריך לדעת לקבל את זה כמו גברים וכמו ספורטאים".

לגבי התמיכה הבלתי נגמרת שהעניק אלי טביב למאמן, אמר אוחנה: "אלי טביב הוא בן אדם נדיר. הלוואי וכל הבעלים בספורט בכלל היו מתנהלים ומתייחסים כמו אלי טביב. מתי אתם רוצים שהוא יתן לי גיבוי? כשאנחנו במצב טוב? אז היו כמה משחקים לא טובים בגלל זה הוא לא ייתן לי גיבוי? מדברים על חברים. זה הרי שטויות. למה לא דיברו על העניין הזה כשנשארנו בליגה או כשהיינו במצב טוב?"

כשנשאל אוחנה על תמיכת האוהדים, נדמה היה כי מסתתרת ביקורת סמוייה בדבריו של המאמן. "האוהדים תמכו בעיקר בשחקנים וזה בסדר. עדיף שיתמכו בשחקנים ולא בי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אורי אוזן: "כשמכבי פ"ת הבקיעה הרגשתי שברק פגע בי"

שחקן הפועל כפר-סבא, אורי אוזן, התקשה לדבר בסיום המשחק. "זה קשה מאוד. אף אחד לא האמין בתחילת העונה שנגיע למצב הזה. שבוע שעבר הגענו למצב שהדברים לא תלויים בנו. וכשאתה תלוי באחרים אתה לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. אחרי השער רציתי לדעת מה לגבי פתח-תקווה אבל אחרי דקה שמעתי שהם הבקיעו וכאילו פגע בי ברק באותה שנייה".

גם אוזן יודע כי לא המשחק היום הוא זה שהרס לשחקניו של אלי אוחנה את העונה. "לא בגלל המשחק הזה ירדנו. ירדנו בגלל כל הסיבוב השלישי. התחלנו אותו עם 29 נקודות אבל ספגנו יותר מידי. באמת זו אכזבה עמוקה. לא מגיע למועדון הזה להיות בליגה השנייה"

הבעלים של הפועל כפר סבא, אלי טביב, נשמע מיואש בסוף המשחק: "ש לנו קבוצה טובה והיום כולם ראו כמה. חבל שקבוצות כמו מכבי חיפה , הרצליה ומכבי תל אביב באים למשחקים מכריעים עם הרכבים חסרים. אני לא חושב שזה ספורטיבי. אבל מה שיפה בספורט זה שתמיד אפשר לתקן ואני מקווה ששנה הבאה נחזור לליגת העל. בל לא נשכח שאנחנו עוסקים בספורט וזה לא חיים ומוות"

"יש לנו קאדר שחקנים מצויין", הוסיף טביב. "אני כאדם שעומד בראש המערכת יכול להגיד שאני אשם. אולי בגלל שנתנו לכמה שחקנים צעירים חסרי ניסיוןקרדיט גדול מידי. הקהל רצה שוער ממחלקת הנוער אבל ספגנו הרבה גולים ולמרות כל הזמן האמנו שזה יסתדר בסוף זה לא הסתדר אלא והתדרדר".

האוטובוס שהוביל את שחקני הפועל כפר-סבא אל מחוץ לאזור בלומפילד הפועל נאלץ לעזוב את המתחם בעזרת ליווי משטרתי, כששחקני הקבוצה ספגו קללות מאוהדי הקבוצה המתוסכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully