וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין עשוי לעזוב את פתח תקווה

31.5.2008 / 23:00

במועדון רוצים לממש האופציה, עוזר המאמן מתלבט. קדוסי וגבאי יבקשו לעזוב. כהן מבוקש בבלגיה. שירזי דרש להחתים את דירסאו

עוזר מאמן מכבי פתח תקווה, טל בנין, עשוי לעזוב את הקבוצה. בנין, שמונה לפני פחות מחודשיים ושימש כעוזרו של ניצן שירזי, עשוי לאמן בעונה הבאה קבוצה אחרת, כמאמן ראשי. לפתח תקוה יש אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, אבל אם בנין יבקש להשתחרר היא לא תעמוד בדרכו. במועדון ציינו כי בנין רצוי במערכת, אבל עוזר המאמן מסיים קורס מאמנים, ולדברי גורמים במועדון הוא חולם חולם לאמן בעונה הבאה קבוצה כמאמן ראשי.

אוהד קדוסי, דובב גבאי וניצן דמארי עשויים לעזוב את הקבוצה בעונה הבאה. קדוסי שפתח היום שוחח עם האוהדים בסיום המשחק והם ביקשו ממנו שיישאר במועדון עונה נוספת. למרות זאת, נראה שכבר בשבוע הבא הוא יבקש לעזוב. גבאי לא שיחק בתקופה האחרונה וייתכן שיושאל לקבוצה מהלאומית או מליגת העל. לגבי דמארי, גם במשחק הזה הוא לא קיבל את הקרדיט וייתכן שגם הוא יבקש לעזוב. סוכנו, עובד קראוס, צפוי לשוחח עם ההנהלה במהלך השבועות הקרובים. ניצן שירזי העדיף לפתוח עם ננאד סאביץ' כמגן שמאלי על פני נאור פסר בגלל יכולת ירודה באימונים. במועדון טענו שקובי גנון לא פתח כמגן אלא כבלם משום שהניסיון במרכז ההגנה היה חשוב.

השוער אוהד כהן מחזיק במספר הצעות. אלי גוטמן רוצה אותו בהפועל תל אביב במקום וינסנט אניימה, אבל טרם הוגשה הצעה רשמית. מספר סוכני שחקנים מנסים לשדך את השוער לליגה הבלגית. בפתח תקווה מתכוונים לדרוש עבורו סכום גבוה מאוד.

חאבייר דירסאו הודיע להנהלה כי הוא מעוניין להישאר בעונה הבאה בליגת העל. במלאבס יעשו הכל בכדי להשאירו. המאמן ניצן שירזי כבר ביקש להשאיר את דירסאו בקבוצה. דירסאו אמר הערב: "טוב לי פה ואני רוצה להישאר במכבי פתח תקוה, אבל עדיין לא הגענו לסיכום".

מסיבת הישארות במתקן האימונים

מאות אוהדי הקבוצה התכנסו הערב, לאחר שהקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגת העל, במגרש האימונים בעיר. כעת נערכת שם מסיבה לרגל הישארות הקבוצה בליגת העל.שחקני הקבוצה הגיעו למתקן ואוהדי הקבוצה הכינו להם הפתעה נעימה: זיקוקים וחזיזים באוויר ושירי עידוד לשחקנים.

סולי צמח היה אחד מגיבורי השמחה. הקשר שמתחתן בחודש יולי ביקש מהשחקנים: "אל תקלקלו לי את השמחה". בסיום המשחק, לאחר הניצחון הוא הוריד את החולצה ומתחת, על חולצה אחרת, התנוססה הכתובת: "אלי, מה רבו מעשיך". צמח אמר: "האמנתי שנישאר. עכשיו החתונה שלי תהיה עוד יותר שמחה". חלוץ הקבוצה לשעבר, עומר גולן, שמח עם השחקנים בחדר ההלבשה ושאג משמחה בסיום.

בקבוצה כועסים מאוד על קבוצות הצמרת ובמיוחד על מכבי חיפה והפועל תל אביב, שלטענתם "לא נהגו ברוח ספורטיבית והפסידו למספר קבוצות תחתית". אבי לוזון אף צוטט בסיום המשחק כי הקבוצה נשארה בליגה על "אפם וחמתם" של אותן קבוצות. במועדון כועסים גם על הפועל תל אביב שבדקות הסיום, מול הפועל כפר סבא, לא החזיקה מעמד וספגה שער.

במועדון מתכננים כעת את מחנה האימונים שייערך ב-20 ליולי, באחת מהמדינות הבאות: גרמניה, אוסטריה או הולנד. אם הקבוצה הייתה יורדת ליגה, מחנה האימונים היה נערך כנראה בקיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully