וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "זה עצוב אבל השמש תזרח מחר"

31.5.2008 / 21:44

מאמן הפועל כפ"ס לא נשמע נסער לאחר שקבוצתו ניצחה את הפועל ת"א 0:1 אבל ירדה לליגה הלאומית. טביב: "זה ספורט ולא עניין של חיים ומוות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב.

בהפועל כפר סבא לא מצליחים לעכל את העובדה כי בשנה הבאה תשחק הקבוצה הסימפטית מהשרון בליגה הלאומית. הקבוצה שחרטה על דגלה את הכדורגל ההתקפי והמשוחרר, שילמה על משחק ההגנה הגרוע שלה ועל יכולתה המזעזעת במשך כל הסיבוב השלישי ולמרות ניצחון במחזור האחרון על הפועל תל אביב בבלומפילד 0:1 משער של סמואל יבואה בדקה ה-83, אוחנה ושחקניו יתחרו בשנה הבאה עם הפועל באר-שבע, הפועל רמת גן, הפועל חיפה ועוד אריות מהליגה הלאומית.

אלי אוחנה לא נראה נסער מדי בסיום המשחק: ,לא ירדנו היום. מי שהיה מסמן אותנו בתחילת הסיבוב האחרון כמועמדים לירידה היה נשמע הזוי. אבל צריוף מקרים ועוד פציעות וכל מיני דברים מוזרים הפריעו לנו"

"במהלך הסיבוב השלישי החמצנו שני פנדלים מאוד חשובים. ספגנו כמה שערים עצמיים העונה. בסופו של דבר ירדנו בגלל הפרש שערים. זה אכזרי אבל זה חלק מהכדורגל וצריך לדעת לקבל את זה. אנחנו מתעסקים בכדורגל ובספורט, זה יום כואב ומאוד עצוב. זה הדבר הכי כואב שיש. אבל ברור שעוד כמה ימים כולם יתאוששו, והשמש מחר שוב תזרח".

"הקבוצה הזאת היא קבוצה חזקה והיא קבוצה עם עבר והקבוצה הזאת תדע להתאושש מהסטירת לחי הזו והיא תעלה ליגה. אני לא זוכר מתי קבוצה עם 37 נקודות ירדה ליגה ועוד על הפרש שערים. צריך לדעת לקבל את זה כמו גברים וכמו ספורטאים"

לגבי התמיכה הבלתי נגמרת שהעניק אלי טביב למאמן, אמר אוחנה: "אלי טביב הוא בן אדם נדיר. הלוואי וכל הבעלים בספורט בכלל היו מתנהלים ומתייחסים כמו אלי טביב. מתי אתם רוצים שהוא יתן לי גיבוי? כשאנחנו במצב טוב? אז היו כמה משחקים לא טובים בגלל זה הוא לא ייתן לי גיבוי? מדברים על חברים. זה הרי שטויות. למה לא דיברו על העניין הזה כשנשארנו בליגה או כשהיינו במצב טוב?"

כשנשאל אוחנה על תמיכת האוהדים, נדמה היה כי מסתתרת ביקורת סמוייה בדבריו של המאמן. "האוהדים תמכו בעיקר בשחקנים וזה בסדר. עדיף שיתמכו בשחקנים ולא בי".

אורי אוזן: "כשמכבי פ"ת הבקיעה הרגשתי שברק פגע בי"

שחקן הפועל כפר-סבא, אורי אוזן, התקשה לדבר בסיום המשחק. "זה קשה מאוד. אף אחד לא האמין בתחילת העונה שנגיע למצב הזה. שבוע שעבר הגענו למצב שהדברים לא תלויים בנו. וכשאתה תלוי באחרים אתה לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. אחרי השער רציתי לדעת מה לגבי פתח-תקווה אבל אחרי דקה שמעתי שהם הבקיעו וכאילו פגע בי ברק באותה שנייה".

גם אוזן יודע כי לא המשחק היום הוא זה שהרס לשחקניו של אלי אוחנה את העונה. "לא בגלל המשחק הזה ירדנו. ירדנו בגלל כל הסיבוב השלישי. התחלנו אותו עם 29 נקודות אבל ספגנו יותר מידי. באמת זו אכזבה עמוקה. לא מגיע למועדון הזה להיות בליגה השנייה"

הבעלים של הפועל כפר סבא, אלי טביב, נשמע מיואש בסוף המשחק: "ש לנו קבוצה טובה והיום כולם ראו כמה. חבל שקבוצות כמו מכבי חיפה , הרצליה ומכבי תל אביב באים למשחקים מכריעים עם הרכבים חסרים. אני לא חושב שזה ספורטיבי. אבל מה שיפה בספורט זה שתמיד אפשר לתקן ואני מקווה ששנה הבאה נחזור לליגת העל. בל לא נשכח שאנחנו עוסקים בספורט וזה לא חיים ומוות"

"יש לנו קאדר שחקנים מצויין", הוסיף טביב. "אני כאדם שעומד בראש המערכת יכול להגיד שאני אשם. אולי בגלל שנתנו לכמה שחקנים צעירים חסרי ניסיוןקרדיט גדול מידי. הקהל רצה שוער ממחלקת הנוער אבל ספגנו הרבה גולים ולמרות כל הזמן האמנו שזה יסתדר בסוף זה לא הסתדר אלא והתדרדר".

האוטובוס שהוביל את שחקני הפועל כפר-סבא אל מחוץ לאזור בלומפילד הפועל נאלץ לעזוב את המתחם בעזרת ליווי משטרתי, כששחקני הקבוצה ספגו קללות מאוהדי הקבוצה המתוסכלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully