וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "הספורט ניצח על אפם וחמתם של הרעים וקנאים"

31.5.2008 / 21:15

יו"ר ההתאחדות עצבני על התנהלות מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בחודש וחצי האחרונים. דמארי: "זה השער הכי מתוק בקריירה שלי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

ערב המחזור, לכולם היה ברור כי עונה שלמה הנתקזה לה למשחק אחד. אלא שעם כל דקה שעברה, הובן כי עונה שלמה מנתקזת דווקא לדקות בודדות. כזו היתה הדקה ה-83 במגרש בכפר סבא. השער של סמואל יבואה הקפיץ את אלפי האוהדים במגרש, אך ספק אם הדיווח הספיק אפילו להגיע למגרש בהרצליה, כששניות ספורות לאחר מכן הבקיע עומר דמארי שער של עונה שלמה שקבע 0:1 למכבי פתח תקוה. שער של הינצלות, הישארות, שער שמבטיח דרבי פתח תקוואי בעונה הבאה.

באם היתה ממשיכה הקבוצה להחמיץ, ולסיים את משחקה בתיקו, היא היתה יורדת לליגה הלאומית, ולא הפועל כפר סבא. אלא שחניכיו של ניצן שירזי הוכיחו כי הם עשויים מחומר אחר, ועם צירוף של עומר דמארי וטיפת מזל, קנו לעצמם מקום בליגת העל גם בשנה הבאה, בתקווה לעונה טובה יותר. ניצן שירזי מציל את קבוצתו מירידה, וקצת משכיח את עונתו הרעה בבני יהודה, אותה הציל אחיו, חזי.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון: "הספורט ניצח על אפם וחמתם של הרעים וקנאים בכדורגל הישראלי. איך שמכבי חיפה שיחקה באשדוד זה בושה וחרפה. מכבי פ"ת זו הקבוצה היחידה בארץ שלא קיבלה מתנות מאף אחד ועשו לנו הפוך על הפוך לעומת קבוצות אחרות שקיבלו מתנות כאלה ואחרות. אומנם זה היה כשר, אבל מאוד מסריח. זו בושה וחרפה איך שבית"ר התנהגו. כל התוצאות שלהם הביאו לדברים שלא היו בכדורגל הישראלי. מה שהיה זה משהו שלא יכול לקרות ואנחנו נעשה בדיקה לעומק ונביא את זה למצב שקבוצות שישחררו שחקנים בסוף העונה וישחקו כמו ששיחקו ייענשו בחומרה".

הלוזון השני, עמוס, שהיה במרכז הלחץ והדרמה, יודע למי מגיע הקרדיט: "יש אלוהים ששמר עלינו בגדול. כששמעתי את הקהל של הרצליה הבנתי שכפר סבא נתנה גול, אבל איך שהכדור הגיע לעומר דמארי ידעתי שהוא יבקיע. ניצחנו את כל המלעיזים". בהתייחסו לדרבי המתקרב, אמר יו"ר הקבוצה: "לכבוד הוא לנו שהדרבי חוזר. פתח תקווה היא העיר היחידה מלבד תל אביב שהתברכה בדרבי, וכל עוד עמוס לוזון חי נהיה לעד בליגת העל".

כובש השער וגיבור הערב, והעונה כולה, עומר דמארי: "עד שהבקעתי לא ידענו שכפר סבא הבקיעה בבלומפילד. אנחנו התרכזנו בלנצח. זה השער הכי מתוק שלי בקריירה שלי, אני הבנאדם הכי מאושר בעולם עכשיו. לא מגיע לקבוצה כזאת גדולה כמו מכבי פתח תקוה לרדת ליגה. אני מקדיש את הגול הזה לאוהדים שלנו, ולכל מי שהיה איתנו גם כשלא היינו למעלה".

מאמן הקבוצה, ניצן שירזי: "אם היית אומר ששני האחים למשפחת שירזי יישארו בליגה, היו אומרים שאתה לא שפוי. עברתי חודש וחצי מורכבים וקשים מאוד, ועונה שאני לא מאחל לעצמי לעבור שוב בהמשך הדרך. גם אם צ'לסי, ברצלונה או ריאל מדריד יציעו לי בעונה הבאה חוזה ל-6 משחקים, אני לא אקח. זה מאוד קשה להגיע במצב כזה. היינו במשך 40 שניות בליגה הלאומית, כששמעתי שכפר סבא הבקיעה. אלו היו ה-40 שניות הכי ארוכות בחיים שלי. אני במכבי פתח תקווה אלא אם יגידו לי אחרת ולא ירצו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully