וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלכר מתוסכל, אבל בא לעבודה

31.5.2008 / 13:04

הליינבקר של שיקגו עדיין בסכסוך חוזי עם הקבוצה, אולם הופיע לאימון החובה שלה. התקדמות בחקירת הרצח של דארנט וויליאמס

בריאן אורלכר לא מרוצה מהעובדה ששיקגו ברס לא מרפדת לו את החוזה, אבל נכון לעכשיו הליינבקר לא נותן לעניין לצאת מפרופורציות. אורלכר הופיע למינ-מחנה האימון הראשון של שיקגו. "מדובר באירוע מנדטורי, שיש בו את חובת ההופעה", אמר אורלכר, "וזו הסיבה שאני פה". לכל מחנות טרום האימון שלא היו בגדר חובה לא התייצב השחקן.

לאחר היום האחרון של עונת 2006 נרצח מגן הפינה של דנבר ברונקוס, דארנט וויליאמס. ה-"רוקי מאונטן ניוז" דיווח כי משטרת דנבר מצאה מכתב של חבר כנופיה, ובו מידע, לכאורה, על הרצח. "הוא (שורה ריקה) יכול לפלוט משהו על הרצח", כתב אדם שחתם בשם ווילי די קלארק, ובו הוא רומז על מידע שיש לכנופיה בנושא. מאז הירצחו של וויליאמס לא נעצר איש בפרשה.

וינס יאנג, הקוורטרבק של טנסי טייטאנס, סיפר במהלך השבוע כי אחרי עונת הבכורה שלו בליגה שקל לפרוש מפוטבול, בגלל כל הלחץ המופעל עליו ובשל בעיות אישיות. בסוף השבוע הוא כבר נשמע אחרת: "לעולם לא אפרוש. פוטבול הוא המשחק שלי, יש לי חלום ואגשים אותו".

פסטיבל ברט פארב ממשיך גם אחרי הפרישה, כשהפאקרס החליטו להעניק לקוורטרבק הותיק את הלוקר (תאון ההלבשה) האישי שלו.

האם ג'וניור סיאו ימשיך עוד עונה בניו אינגלנד? לפחות כרגע, הפטריוטס לא ממש ממהרים עם ההחלטה. "אנחנו עדיין לא בנקודה הזו שבה אנחנו חותמים עם שחקנים", אמר מאמן הקבוצה, ביל בליצ'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully