וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הפועל כפ"ס: אוחנה לוקח אחריות

מאמן הקבוצה מהשרון הודה בפני שחקניו: "חלק מהאחריות היא שלי". אצל האדומים גוטמן נזף בשחקנים שזילזלו: "אני רואה ושומע הכל"

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם והאחרון לעונה לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא בשבת. למרות הבטחת ההישארות בליגת העל, מאמן האדומים אלי גוטמן ביקש מהשחקנים לבוא עם רצינות ונחישות למשחק. לפני היציאה לאימון העביר גוטמן ביקורת על התנהגות חלק מהשחקנים שלא היו צפויים לפתוח בהרכב בשבת וכתוצאה מכך הרגיש שאלו בחרו לזלזל בחשיבות אימוני הקבוצה. "אני רואה ושומע הכל, תדעו שאני מגיב בזמן שלי ובהתאם למצב, בהקשר הזה אני רוצה לציין לטובה את עידן סרור, כשגם שהוא לא משחק הוא מראה רצינות באימון", אמר המאמן. נראה שדבריו של גוטמן התייחסו בין השאר לראובן עובד, שלא היה שותף לאימונים האחרונים משום שטען שאינו חש בטוב.

המאמן הדגיש בפני השחקנים על חשיבות והמשחק ואמר: "המשחק מחר משמעותי, אל תשכחו שניצחון יכול להעניק לקבוצה כסף ומדובר בסכום לא מבוטל. זהו משחק בית אחרון לעיני הקהל שלנו וזה מחייב, מעבר לכך חשוב שתעמוד לעיניכם טוהרת הספורט".

הפועל תל אביב תשחק מחר כאשר חלק משמעותי מסגל השחקנים לא ייטול חלק במשחק. וינסנט אניימה ששוהה עם נבחרת ניגריה, יוחלף על ידי שוער המשנה גליל בן שנן, יגאל אנטבי ומזואה אנסמבו פצועים ולא נטלו חלק באימון הבוקר וברוך דגו מוצהב ולא יוכל לשחק. את מקומו של אנטבי יתפוס גל שיש הצעיר, עידן סרור יחליף את אנסומבו וביברס נאתכו יקבל את המקום בהרכב על חשבונו של דגו. גוטמן יעלה עם הרכב התקפי כאשר שלומי ארבייטמן ופאביו ג'וניור צפויים לפתוח יחד בחוד.

הרכב משוער: גליל בן שנן, עומרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, גל שיש, שי אבוטבול, עידן סרור, דמיטאר טלקייסקי, ביברס נאתכו, שלומי ארבייטמן, פאביו ג'וניור

אוחנה לשחקנים: "חלק מהאחריות היא שלי"

מתח. זאת המילה שמתארת יותר מכל את התחושה בהפועל כפר סבא, לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב. המאמן אלי אוחנה ערך היום (שישי) אסיפת שחקנים ואל דיבר על היריבה. אוחנה אמר לשחקנים: "האחריות של כולם, אבל בעקיפין, חלק גדול מהאחריות היא שלי משום שלא הצלחתי להחזיר לכם את רמת הביטחון שאיבדתם. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מחר. צריך קודם כל להשיג ניצחון על הפועל, אחר כך לבדוק מה קורה במגרשים אחרים. בסוף המשחק, כשנרד מנצחים, נדע אם נפל אושר או עצב". שחקן בקבוצה אמר: "הורדנו את הראש, חלק מאיתנו פשוט לא רצה להקשיב. קשה לקבל דברים כאלה, לדבר על ירידה".

כמו במשחק האחרון מול מכבי תל אביב, עופר טלקר יפתח כמגן ימני ואורי אוזן כמגן שמאלי. טלקר נבחר לפתוח בהרכב בגלל הניסיון הרב שלו. השינוי היחיד מהמשחק הקודם הוא שהקשר האחורי אביחי ידין יפתח בהרכב במקום קובי מויאל שמורחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. מאור מליקסון ימתין להזדמנות על הספסל.

חלק מאוהדי הפועל כפר סבא מתכוונים לצפות במשחקים של יריבותיהם לתחתית, מכבי פתח תקוה שמשחקת בהרצליה, בני יהודה שתארח בוינטר את מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד שתארח את מכבי חיפה.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אורי אוזן; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; ביל גונזאלס, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully