וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: לותר מתיאוס מועמד לאמן את חטאפה

אריק רחמיאן

30.5.2008 / 17:22

העיתונים הגדולים במדריד מדווחים כי הגרמני של מכבי נתניה מועמד לאמן את הקבוצה מהבירה. בקבוצה הישראלית קיבלו את הידיעה בהלם

עיתוני הספורט "אס" ו"מארקה" מפרסמים הבוקר (שישי) כי המאמן הגרמני לותר מתיאוס מועמד לאמן את חטאפה הספרדית. הקבוצה הקטנה ממדריד מחפשת מאמן חדש במקומו של הדני מיכאל לאודרופ, שיעזוב ונמצא במו"מ עם פנאתינייקוס. אל רשימת השמות של הבעלים אנחל טורס, הצטרף מתיאוס, כמו גם הרומני גיאורגי חאג'י. הידיעה פורסמה גם במספר כלי תקשורת בגרמניה ושם אף נטען כי מתיאוס מאוד מעוניין לקבל את העבודה.

מתיאוס כבר חתם על חוזה במכבי נתניה והוצג רשמית על ידי המועדון, במהלך שהותו בישראל בשבוע שעבר. בסיכום עם דניאל יאמר, הכניס מתיאוס סעיף שחרור לקבוצות באירופה. מעניין יהיה לראות כיצד יגיב המאמן בגרמני, במידה ויקבל הצעה רשמית לחתום בקבוצה הספרדית, שהגיעה העונה לרבע גמר גביע אופ"א ולגמר הגביע הספרדי.

במכבי נתניה קיבלו את הידיעה על הפרסומים בהלם מוחלט ולמעשה החלו לערוך בירורים באשר לאמינותם. דובר המועדון, איציק גניש, אף מסר שלקבוצה אין מה להודיע ושהם אינם יודעים דבר על מועמדותו לקבוצה הספרדית. מתיאוס עצמו, הגיב מאוחר יותר לאתר הרשמי של הקבוצה: "לי לא ידוע על כך שום דבר, ולא דיברתי עם אף קבוצה מספרד. אני מאמן מכבי נתניה וכבר מחכה לקראת פתיחת האימונים לעונה הבאה".


יש להזכיר שבקבוצה קיימת עננה גדולה שמרחפת ותרחף מעל חוזהו של מתיאוס שכן זה כאמור התעקש ולבסוף קיבל סעיף שחרור תמורת פיצוי כספי גבוה. על פי אחד הפרסומים מדובר ב-200 אלף יורו, אך בנתניה מתעקשים שהסכום עומד על חצי מיליון. גם אם בסופו של דבר המאמן הגרמני לא יגיע לקבוצה הספרדית, הרי שגם בעת עבודתו סעיף זה יהווה מוקש לא פשוט.

עזיבתה אפשרית של מתיאוס עשויה להכניס את הקבוצה לסחרור גדול שכן על פי כל ההערכות ראובן עטר צפוי לאמן את הנבחרת הצעירה וכך למעשה עשויה הקבוצה לחזור לימי טרום אלי גוטמן, בהם נעשו מאמצים כבירים להחתים מאמן במשך תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully