וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תיפרד מעטר במשחק מול קריית שמונה

אריק רחמיאן

30.5.2008 / 16:55

דניאל יאמר ייפרד ממאמנו בטקס מכובד במשחק ביום ראשון מול קריית שמונה. שטראובר ייקבל מנוחה. טל מעבי ואלמוג כהן מורחקים

במועדון הכדורגל של מכבי נתניה ייפרדו ביום ראשון ממאמן הקבוצה, ראובן עטר, שמסיים 6 שנים נהדרות במועדון של דניאל יאמר. לזכותו של עטר תירשם החזרה הסוערת של הקבוצה לליגת העל וכמובן השנתיים האחרונות המצוינות של הקבוצה שבסיומן הגיעה נתניה למקום השני. כמו כן, יזכרו במועדון את העלייה לחצי גמר גביע המדינה לאחר 13 שנה בהן הקבוצה לא הצליחה להגיע למעמד זה. דניאל יאמר וראשי המועדון יעניקו לעטר גביע הוקרה בתחילת המשחק מול עירוני קריית שמונה.

החלוץ הצעיר של מכבי נתניה, עומר פרץ, אשר נחשב לאחד מהכשרונות הגדולים של המועדון, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת במשחק ביום ראשון מול עירוני קריית שמונה. זהו איתות של מאמן הקבוצה, ראובן עטר, ליו"ר ההתאחדות לכדורגל על מגמת קידום שחקנים צעירים אשר בה דוגל עטר ואיתה יגיע לנבחרת הצעירה, במידה וימונה כמאמן הנבחרת. לעומת זאת, את הקשר הצעיר ריף מסיקה בחר עטר לא לזמן ובקבוצה הובעה פליאה על כך.

במשחק עצמו השוער לירן שטראובר, שלא החמיץ דקת משחק בליגה העונה, עשוי לזכות במנוחה ואת מקומו יתפוס כנראה השוער הצעיר, דניאל ליפשיץ, שהיה למעשה שוער המשנה של הקבוצה לאורך כל העונה, וזה יהיה משחקו הראשון בבוגרים.

החלוץ אוקצ'ה שממתין להתפתחויות מקבוצת מונקו, יעזוב במהלך סוף השבוע את הארץ ויטוס לגאנה שם ימתין להתפתחויות בעניינו. פרנסיס קיויו שביקש לשהות במחיצתה של רעייתו שעומדת ללדת בגרמניה עשוי לצאת בסוף השבוע מהארץ ולהצטרף לאישתו. טל מעבי ואלמוג כהן המורחקים יעדרו ביום ראשון מהמשחק. החלוץ איתי שכטר ינותח ביום ראשון בארץ ולא בחו"ל כפי שחשבו בתחילה. שכטר יעדר כשלושה חודשים מהמגרשים ועשוי להחמיץ את משחקי פתיחת העונה הבאה והמשחקים במסגרת האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully