וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה-מכבי פ"ת: זו שירדה וזו שאולי

30.5.2008 / 7:42

כ-60 אוהדים פרצו למגרש האימונים של קבוצתו של ניצן שירזי עם דגלים ורימוני עשן. בהרצליה לעומת זאת, העניינים נינוחים בהרבה

אימון מכבי פתח תקוה שנערך אתמול (חמישי) הופסק למספר דקות, זאת בעקבות פריצת אוהדים למגרש. כשישים אוהדים הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה עם דגלים תופים ומספר רימוני עשן. האוהדים שפרצו למגרש עודדו את השחקנים וביקשו מהם לנצח את המשחק הגורלי בשבת מול מכבי הרצליה. לאחר מספר דקות התבקשו האוהדים לצאת מהמגרש והאימון נמשך כרגיל. שחקן בקבוצה אמר: "זה בהחלט מעודד אותנו לקראת המשחק מול הרצליה. בכל מקרה, שום דבר לא יעזור אם לא נשחק כדורגל".

הבלם ניצן דמארי, שהתפייס אתמול עם המאמן ניצן שירזי, נטש את האימון עקב כאבים בבירכו. החלוץ אוהד קדוסי מועמד לפתוח במשחק במקומו של רוביל סרסור המוצהב. מוראד מגמדוב ערך אימון מלא והוא כשיר למשחק. המאמן ניצן שירזי לא שוחח עם השחקנים לקראת המשחק ולפני האימון המסכם מחר יערוך המאמן את השיחה החשובה עם שחקניו. שירזי צפוי להקרין בנוסף קלטת וידיאו של היריבה.

על התבטאותו של מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, שאמר לשחקניו כי אחת מהיריבות תמעד ותרד ליגה, אמרו שחקנים במכבי פתח תקוה: "זה בסה"כ לחץ פסיכולוגי וזה לא משפיע עלינו. הסיכויים של כפר סבא לרדת הם עדיין הגבוהים ביותר".

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, קובי גנון (ניצן דמארי), נאור פסר (קובי גנון); סולי צמח, חאבייר דירסאו, לירן כהן; עומר דמארי, טל בן חיים, אוהד קדוסי.

הרצליה בהרכב חסר (תומר רטמן, מערכת "הארץ")

מכל ארבע היריבות של הנאבקות על הישרדות, עושה רושם שמכבי פ"ת הגרילה את הקלה ביותר, היורדת מכבי הרצליה. מיד לאחר טקס האשכבה בשבוע שעבר בקרית אליעזר, השתררה בקבוצה אווירה של סוף עונה. ביום ראשון נעלב היו"ר אריאל שיימן מצחקוקים שהגיחו מחדר ההלבשה וחזר בו מכוונתו לדבר עם השחקנים. הצחקוקים, אגב, היו על חשבונו של כפיר אדרי שנאלץ ללבוש בשבת את אפודת השוער בדקות האחרונות של המשחק.

מאוחר יותר הצהיר שיימן שמול מכבי פ"ת ישחקו "רק השחקנים שהמועדון חשוב להם". ספק אם הוא יצליח לגרד 11 כאלה. מה גם שהוא עצמו הסיר מראש שניים: אדרי ואסי משיח, בטענה שיש להם "זיקה ללוזונים" ומחשש להתנגשות רגשית. משיח התרעם: "אני מקצוען. הניסיון להציג אותי כלא כזה מטיל בי רפש".

אלא שגם מחשבותיו של שיימן נתונות לעונה הבאה. אייל לחמן כבר סגר לעונה הבאה ואילו פרדי דוד, המאמן היוצא, סיכם עם סכנין. הזרים איוון ווקמאנוביץ' ומיטייה מורץ' שבו אל חיק משפחותיהם. לצ'אם נטויה ולדייהו דייוויס שריינו כרטיס טיסה חד סטרי. מאמן השוערים, אבי ששון, הקדים את הפגרה שלו ויצא לנפוש בפראג. השוער אמיר אדרי כבר יסתדר לבד. או שלא. למכבי פ"ת לא יכולות להיות טענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully