וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו תמנה את דאג קולינס

גיל קדרון

29.5.2008 / 20:15

המאמן הדריך את הקבוצה לפני כ-20 שנה, ויוצג בימים הקרובים בצורה רשמית. לפני שבועיים אמר: "אני לא רוצה לאמן, זו עבודה קשה מדי"

דאג קולינס יהיה מאמנה הבא של השיקגו בולס, כך מדווחים כלי התקשורת בעיר הרוחות. הגנ'רל מנג'ר של הקבוצה, ג'ון פקסון, ראיין מספר מועמדים לתפקיד הנחשק. פקסון טען "שקולינס הוא אחד ממוחות הכדורסל הטובים שיש באיזור", אמר המקור לעיתון, שגם הוסיף כי הבעלים ג'רי ריינסדורף אמר "כי הוא אוהב את קולינס, חרף העובדה שפיטר אותו מהבולס בשנת 1989". ההערכה היא כי המינוי ייהפך לרשמי בתום סדרת גמר המערב, אז תסתיים עבודתו של קולינס ב-TNT, שם הוא משמש כאחד הפרשנים המוערכים בתחום.

קולינס אימן את שיקגו מ-1986 עד 1989 והוליך את הקבוצה עד לגמר המזרח. אז הוא פוטר, ועוזרו פיל ג'קסון החליפו, השיב את השוורים לגמר המזרח, ואז הוליך אותם לשלוש אליפויות רצופות. קולינס גם אימן את דטרויט פיסטונס, כשמאוחר יותר שב לאמן את מייקל ג'ורדן, הפעם בשורות הוושינגטון וויזארדס.

לאחרונה נשמע קולינס אומר כי "הוא לא רוצה לעזוב את תפקידו כפרשן ברשת TNT", כששמו עלה כמועמד להחליף את מייק ד'אנטוני בפיניקס. הוא דיבר על הלחצים שמגיעים עם תפקיד המאמן ב-NBA, וציין כי הוא אוהב את חייו הפשוטים כסבא. "אם אין לך את ההשפעה שיש לפיל ג'קסון, גרגר פופוביץ' או לארי בראון על השחקנים, יש יותר מדי כאבי ראש, וזה פשוט קשה מדי". אולם מאז שיקגו קיבלה את הבחירה מספר 1 בדראפט, דבר שככל הנראה שינה את החלטתו של קולינס.

הבולס נכנסו לעונה הזו עם הרבה ציפיות, אבל סיימו במאזן רע של 49:33. סקוט סקיילס פוטר בחג המולד, וגם המאמן הזמני ג'ים בוילן לא הצליח להרים את השוורים מהקרשים, ופוטר בעצמו.

"אני נמצא בקשר עם דאג קולינס בקשר לעמדת המאמן שלנו, אולם בניגוד לכמה מהדיווחים, טרם הגענו לסיכום", אמר פקסון. "כרגע המחויבות היחידה שלו היא לפרשן את גמר המערב ל-TNT, וכשהסדרה תסתיים נשוב לדון בנושא. בינתיים אמשיך לראיין מועמדים אחרים ולבחון את האופציות שעומדות בפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully