וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תעביר לדוידוביץ' טיוטת חוזה בתחילת השבוע

29.5.2008 / 12:08

השוער, שסיכם לארבע שנים, דרש לחתום על חוזה לפני שימריא לתאילנד: "בתחילת השבוע העניין ייסגר". הסרבי בולאטוביץ' הצטרף לאימונים

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', יסכם את תנאיו לארבע השנים הקרובות במכבי חיפה ביום ראשון. השוער, שקיבל הבטחה לחוזה משודרג לארבע שנים, עדיין לא חתם עליו. בסביבתו טענו במהלך העונה כי העיכוב לא נובע מבעיות ביורוקרטיות ואילו בחיפה טענו ההיפך. דוידוביץ', כזכור, פנה לפני מספר שבועות להנהלה ודרש לחתום על החוזה עד תום העונה. בתחילת השבוע צפוי דוידוביץ' לטוס לחופשה פרטית בתאילנד, ולפני שימריא חיפה תעביר לו, על פי סיכום בין הצדדים, את טיוטת החוזה. אם התנאים יאושרו על ידו, החוזה ייחתם במהלך השבוע באמצעות בא כוחו של השוער. דוידוביץ' אמר: "אני מאמין שבתחילת השבוע יסוכמו כל הפרטים, אחתום על החוזה ועניין ייסגר".

אתמול התרחשה תקרית באימון בין דקל קינן לבירם כיאל. שחקנים בקבוצה סיפרו כי כיאל כעס על קינן למרות לחיצת היד ביניהם לאחר התקרית. אתמול בערב השניים שוחחו שוב ובכך יישרו את ההדורים.

בשבוע הבא אמור יניב קטן להיפגש עם הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור, על מנת לברר את עתידו במכבי חיפה. קטן לא מעוניין לקצץ בשכרו בתמורה לחוזה ארוך טווח. הקשר הסרבי נייגוש בולאטוביץ' (20), שהגיע הלילה לישראל בהמלצת עוזר המאמן סלובודאן דראפיץ', התאמן היום עם הקבוצה. עדיין לא ברור האם השחקן יחתום בחיפה, או בקבוצה אחרת בישראל.

תשעה שחקנים ייעדרו מול מ.ס אשדוד. המאמן רוני לוי ייפרד מהקבוצה לאחר המשחק וכנראה שייערך טקס מיוחד מטעם המועדון. המאמן התבטא בנוגע למשחק האחרון שלו בחיפה העונה. " היו לנו חמש שנים נפלאות יחד", אמר לוי לוואלה! ספורט. "כמו כל דבר בחיים, גם התקופה הזאת הגיעה לסיומה. לגבי המשחק הקרוב, אני חש כמו מאמן קבוצת נוער מחוזקת, אבל אין לי בעיה עם זה. אימנתי שלוש שנים בנוער של מכבי חיפה, אני מכיר את השחקנים הצעירים ואת היכולות שלהם. הם ירצו לתת 'פייט' רציני לאשדוד הנאבקת על חייה".

במחלקת הנוער הביעו שביעות רצון על הפרסום לפיו החלוץ מוחמד גדיר ייכלל בסגל בשבת. במועדון אמרו הבוקר (חמישי): "אנחנו שמחים שתוצר מחלקת הנוער, שחתם לפני למעלה מחודש ימים על חוזה ארוך טווח, יערוך את הופעת הבכורה בשבת". הקשר ישראל זגורי מועמד לפתוח בהרכב. אייל משומר מועמד לפתוח גם הוא בהרכב, בעמדת המגן הימני, למרות שלא התאמן היום משום שסבל ממתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully