וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קרוסבי

29.5.2008 / 10:36

פיטסבורג פנגווינס יצאו מהקפאה, גברו על דטרויט 2:3 וצימקו את הפיגור בסדרת גמר גביע סטנלי ל-2:1. שני שערים לסידני קרוסבי

לסידני קרוסבי ולפיטסבורג פנגווינס נמאס מהביקורות. נמאס להם מהדיבורים על כך שאין סדרה ועל כך שדטרויט רד ווינגס יותר מנוסה ויותר טובה. קרוסבי כבש הלילה (בין רביעי לחמישי) צמד וסייע לפנגווינס לנצח 2:3 ולצמק ל-2:1 בסדרת גמר גביע סטנלי.

קרוסבי הבקיע את השער הראשון לקראת סיום השליש הראשון מאסיסט של מריאן הוסה. שלוש דקות מפתיחת השליש השני הבקיע קרוסבי את השער השני מאסיסט משותף של הוסה וריאן מלון בפאוור פליי כדי להעלות ל-0:2. יוהאן פראנזן צימק, גם כן בפאוור פליי, והשליש הסתיים ב-1:2, כששמונה דקות בתוך השליש האחרון כבש אדם הול והעלה ל-1:3. מיקאל סמואלסון רק צימק, ומארק אנדרה פלרי הצליח לשמור על הרשת לפני הבאזר הסופי.

"אם בשבילי או בשביל כל הקבוצה, רצינו רק להבקיע את הראשון שלנו בסדרה", אמר קרוסבי, "רצינו לכבוש, למצוא סופסוף את הרשת. זה היה נחמד להגיע לשם". מישל תריין, מאמן פיטסבורג, החמיא לקרוסבי: "האתיקה שלו גבוהה מאוד, ולזה אתה מצפה מקפטן. שחקנים טובים באמת מנצחים משחקים כאלה".

דטרויט שוב הגיעה ליותר מצבים, 32 טיווחים לשער לעומת 21 של הפנגווינס, אבל הפעם לא הצליחה למצוא את הרשת יותר מפעמיים. בריאן רפאלסקי מהרד ווינגס לא התרשם מהסטטיסטיקה: "לא שיחקנו טוב. עד השער הראשון היינו בסדר, אבל מהרגע ההוא הם צברו מומנטום והמשיכו עד לניצחון".

המשחק הרביעי בסדרה יתקיים בפיטסבורג בלילה שבין שבת לראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully