וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נצרת עילית תתאחד עם עפולה ומגדל העמק

יצחק סולומון

29.5.2008 / 6:42

יוזמה לאיחוד קבוצות בעמק, במטרה להקים בכוחות משותפים קבוצה חזקה שתעפיל לליגות הגבוהות. אריאב: "ככה כולנו נחזיק מעמד"

יוזמה של ראשי הרשויות בעמק עשויה להביא לאיחוד קבוצות הכדורגל של הפועל נצרת עילית מהליגה הארצית, הפועל עפולה מליגה א', והפועל מגדל העמק מליגה ב', המטרה תהיה להקים בכוחות משותפים קבוצה חזקה שתעפיל לליגות הגבוהות.

ראש עיריית נצרת עילית, מנחם אריאב, שיוזם את המהלך אומר: "המציאות לימדה אותנו, שהבעיה של הרשויות המקומיות בפריפריה אינה להגיע לליגת העל, אלא היכולת להחזיק בה מעמד. טבריה, בית שאן ונצרת עילית היו שם, אבל לא הצליחו להחזיק מעמד".

אריאב, שבעבר שימש כמ"מ וכגזבר ההתאחדות לכדורגל, אומר: "אם כל אחד מאתנו ישמור על עצמו, כולנו נתרסק ביחד. המרחק מנצרת עילית לעפולה הוא עשר דקות נסיעה. אין שום סיבה לא לאחד כוחות. בתקופה בה אוליגרכים קונים קבוצות כדורגל, אין לערי הפריפריה סיכוי להחזיק קבוצות ולעמוד בעלויות הכספיות הגבוהות".

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה: "כבר בעת המשבר של הרשויות המקומיות בגין הגזרות הכלכליות של משרדי הממשלה, תמכתי בהצעה להקים קבוצה מאוחדת. קבוצה מאוחדת, עם משאבים גדולים יותר, תצליח להשיג יותר. כפי שניתן לשמוע, אנו שוב עומדים בפני קיצוצים וגזרות כלכליות, ולכן ההצעה להקים קבוצה מאוחדת היא הצעה טובה, שתפיק תועלת לכל הרשויות בכלל, ולתחום הספורט באזור בפרט".

ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, אמר: "אני רואה בחיוב מהלך מעין זה. צריכים לגבש תוכנית עבודה ארוכת טווח, כדי שלא ייווצר מצב שאם האיחוד יוצא לפועל, הוא לא יחזיק מספיק זמן מעמד. קבוצה מאוחדת מאגדת סביבה נבחרת גדולה ואיכותית של שחקנים, וניתן לתת ביטוי גם לצמיחת נבחרת נוער, תחום חשוב הן בהיבט של צמיחת קבוצה ושחקנים, והן בהיבט של חינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully