וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר, לוי או איווניר יאמנו את הצעירה

המאמן היוצא של נתניה נפגש עם יו"ר ההתאחדות ושטח את חזונו עבור הנבחרת אותה עזב גיא לוי. לוזון יבחר בין שלושת המאמנים

היום (רביעי) נפגש יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, עם מאמן מכבי נתניה היוצא, ראובן עטר ודן איתו על משרת אימון הנבחרת הצעירה. במהלך הפגישה שמע המאמן מהיושב ראש כי הצלחתה של הנבחרת חשובה לו מאוד. לוזון הדגיש בפגישה כי עלייה של הנבחרת האולימפית לטורניר היורו זו המשימה החשובה ביותר העומדת כרגע על הפרק .

עטר שמע מיו"ר ההתאחדות כי החוזה שיוצע למאמן הנבחרת הצעירה העתידי יהיה תקף לשנתיים, ללא סעיפי יציאה. עטר הביע כבר בעבר את רצונו לאמן את הנבחרת הצעירה והשמיע ליו"ר ההתאחדות את ה-'אני מאמין' שלו לגבי הנבחרת. אין ספק כי העובדה שעטר הצליח מאוד בנתניה בשנתיים האחרונות ובתוך כך הצליח לשלב צעירים רבים בקבוצה, הותירה רושם רב על לוזון שגם הביע זאת במהלך הפגישה.

עטר אמר בסיום הפגישה: "היתה לנו פגישת עבודה ובמהלכה אני השמעתי את הדברים וגם שמעתי את יו"ר ההתאחדות לכדורגל ואת דרישותיו מהתפקיד. כעת, אני ממתין להחלטה ולתשובה של אבי לוזון".

לוזון הודיע כי ייפגש בימים הקרובים גם עם רוני לוי, מאמנה היוצא של מכבי חיפה ועם מוטי איווניר, מאמן נבחרת הנערים, כאשר אחד מבין המאמנים הללו, ימונה בסופו של דבר כמאמן הנבחרת הצעירה של ישראל במקומו של גיא לוי, אשר יאמן בעונה הבאה את הפועל באר שבע מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully