וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי חתם ל-3 שנים בבאר שבע

אייל בן יעקב

28.5.2008 / 14:02

מאמן הנבחרת הצעירה לשעבר היה המועמד המוביל בבורסת השמות של הקבוצה מהנגב, והוחתם לבסוף כדי להשיב את הקבוצה לליגת העל

גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה לשעבר, חתם היום (רביעי) לשלוש שנים בקבוצת הפועל באר שבע.

לאור יחסיו של המאמן גילי לנדאו עם הבעלים אלונה ברקת, הוא לא היה מתוכנן להמשיך, והקבוצה מבירת הנגב הביעה התעניינות גוברת בלוי, שסיים לא מכבר קדנצייה מוצלחת עם הנבחרת הצעירה של ישראל.

אלונה ברקת הגיבה על המינוי ואמרה: "אני מברכת את גיא לוי, ושמחה בשביל הפועל באר שבע על מינויו. כולי תקווה שאיתו ובעזרתו נצליח לממש את המטרות שהצבנו לעצמנו, ובכללן בניית מערכת יציבה ובריאה לשנים הבאות".

הפועל באר שבע ירדה לליגה הלאומית בעונת 2004/5, ומאז היא מנסה לחזור לליגה הראשונה, אך לשווא. את העונה הנוכחית פתחה הקבוצה בקול תרועה רמה, לאחר שאלונה ברקת רכשה את הקבוצה מידיו של אלי זינו.

מרקו בלבול מונה למאמן, אבל לא הצליח להצעיד את הקבוצה אל הצמרת הגבוהה. ברקת פיטרה את בלבול והביאה במקומו את גילי לנדאו, שחזר לקדנצייה שנייה בנגב. במחזורים האחרונים של סיום העונה, עשתה באר שבע מספר ניצחונות והגיעה למחזור הסיום עם סיכוי קלוש לעלות. אולם לבסוף לא הצליחה להתברג במקום השני.

רק אתמול החליט היועץ המקצועי של הקבוצה, ויקו חדד, לסיים את תפקידו במועדון. כעת, תצא באר שבע לדרך חדשה עם צוות מקצועי חדש לגמרי, במטרה ברורה ויחידה - לעלות לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully