וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה: "כולם מכירים את היריבות בין בית"ר לסכנין"

אסף שקד

28.5.2008 / 13:44

למרות שכבר זכו באליפות וגביע, שוער בית"ר וחבריו לא יעשו הנחות. בואטנג וטל ייחסרו, עקב היום והשעה טדי לא צפוי להיות מלא

בית"ר ירושלים תסיים את עונת 2007/8 ביום שישי במשחק (16:00) שינעל את העונה מול בני סכנין, הרביעית בטבלה. מה שהיה אמור להיות משחק מושך קהל מסתמן כחסר חשיבות עקב רשימת הנעדרים ובעיקר לאור העובדה שהמשחק יתקיים ביום שישי.

אחרי החגיגות הגדולות של הזכיות בגביע ובאליפות, בבית"ר הרגישו כבר בשבוע שעבר את סוף העונה. ההפסד בדקה ה-90 לקריית שמונה היה סימן ראשון לזה, אך דווקא בגלל זה נוטים בצוות המקצועי של הקבוצה לגלות רצינות לקראת המשחק האחרון של העונה.

"זה נכון שגמרנו את העונה, אבל יש לנו עוד משחק אחד ואף אחד לא מתכוון לוותר עליו", אמר השוער טברטקו קאלה. "כולם יודעים טוב מאוד מהי היריבות בין בית"ר לבני סכנין, ולכן דווקא בגלל שזה המשחק האחרון שלנו העונה, ניתן את האקסטרה שלנו בשביל לנצח אותו. זה שזכינו בדאבל לא אומר שלא נשחק יותר כמו שהיינו רגילים לשחק במהלך כל העונה".

לרשותו של יצחק שום יעמוד סגל חסר ללא מספר שחקנים. שניים ייעדרו בוודאות - דרק בואטנג, שספג כרטיס אדום מול קריית שמונה ועידן טל, שקיבל זריקה ביום ראשון, מה שיגרום לו להחמיץ את המשחק. מספר שחקנים פצועים נמצאים בספק, ביניהם עמית בן שושן, אנטונלי רומולו ומיכאל זנדברג. רק ביום חמישי תתבהר התמונה לגבי השלושה.

בדומה למשחק הבית האחרון מול מכבי נתניה, גם הפעם יהיה היציע המזרחי סגור ליושביו בעקבות החלטת ההתאחדות להעניש את בית"ר ירושלים על פריצת האוהדים במשחק הליגה מול מכבי הרצליה במחזור ה-28. בעלי המנויים ליציע המזרחי יצטרכו לרכוש כרטיסים כשקופות האצטדיון יהיה פתוחות כבר מהשעה 12:00 בצהריים. בגלל העובדה שהמשחק יתקיים ב-16:00, כשלוש שעות לפני כניסת השבת, אצטדיון טדי לא אמור להיות מלא וההערכה היא כי רק כ-8,000 אוהדים יגיעו לצפות במשחק סיום העונה.

לפני שריקת הפתיחה של המשחק, תוענק לבית"ר ירושלים צלחת האליפות. כמו כן צפויה הקבוצה לערוך הקפת אליפות עם הצלחת מיד לאחר קבלתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully