וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטנה אירגן קצת שקט

28.5.2008 / 13:10

המגיש של המטס ניצח את פלורידה 3:5, רנדולף קצת יותר נינוח. סיאטל ניצחה את בוסטון, מאטסוזקה נפצע. בולטימור עברה את היאנקיז

ניו יורק מטס - פלורידה 3:5

זו בהחלט לא תקופה קלה עבור ווילי רנדולף, ולפחות הלילה (בין שלישי לרביעי) דאג יוהאן סנטנה שיהיה שם קצת שקט, על ספסל המטס. סנטנה הגיש שבעה אינינגים וטיגן שבעה מארלינים. "בשביל זה משלמים לו", אמר רנדולף בסיום, "הוא הבן אדם שלקחנו כדי לעצור את הדימום". בילי וגנר רשם את השמירה, אנדרו מילר עם ההפסד וקודי רוס עם הומר לפלורידה.


סן דייגו - וושינגטון 2:4

אדריאן גונזאלס וקווין קוזמאנוף חבטו להומרים והעניקו להית' בל ניצחון, כשטרבור הופמן ממשיך להתקדם בספרי ההיסטוריה עם שמירה מספר 534. הפסד לצ'רלי מאנינג בוושינגטון, הומר לארון בון.


סט. לואיס - יוסטון 8:2

אלברט פוחולס רשם ארבע חבטות והומר, אבל לא הצליח למנוע הפסד מבריידן לופר, בעיקר בזכות משחק פנינה של שון צ'אקון, שהגיש שבעה וטיגן שבעה. הומר גם לבריאן בארטון מסט. לואיס.


סינסינטי - פיטסבורג 6:9

ג'ו ברוס ערך הופעת בכורה מושלמת במייג'ורס עם שלוש חבטות בשלושה מעמדי צלחת, אדם דאן חבט להומר וארבעה ריביז והרדס עברו את איאן סנל המזעזע. ג'וני קואטו רשם ניצחון למרות הופעה לא משכנעת של חמישה אינינגים, פרנסיסקו קורדרו שמר בהצלחה ואדם לה רוש ורוני פאולינו חבטו להומרים בפיטסבורג.


מילווקי - אטלנטה 2:3

ביל הול אירגן לעצמו ריצת סמול בול לבסיס הבית באינינג התשיעי (חבטה, חבטת הקרבה, גניבת בסיס ועוד חבטת הקרבה ארוכה של מייק קמרון) כדי להעניק לסלומון טורס והברוורס ניצחון. ג'ף בנט הפסיד באטלנטה למרות הומרים של קלי ג'ונסון וגרגור בלאנקו, והגשת פנינה של טים הדסון עם שמונה ושישה.


שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 1:3

באינינג השביעי רשמו הקאביז שלוש ריצות על הירוקי קורודה וג'ונתן ברוקסטון, מה שהספיק להם כדי להעניק ניצחון לשון גלאכר המצוין, שעם שבעה ושלושה קצר את השני שלו העונה. קרי ווד רשם את השמירה, קורודה עם ההפסד.


פילדלפיה - קולורדו 4:7

הפיליז קפצו מייד על אובלדו חימנז, עם שבע ריצות בשני האינינגים הראשונים, מה שהספיק לקייל קנדריק המעולה. קנדריק הגיש יופי של משחק וסיים עם 7.1 אינינגים וחמש קטילות. הומר לריאן ספילבורגס באטלנטה.


אריזונה - סן פרנסיסקו 6:3

טים לינסקאם הגיע למאזן של 1:7, ולא תודות לאף אחד מלבדו. לינסקאם הגיש 7.1 אינינגים כוחניים עם שבעה טיגונים, והוריד את ה-ERA שלו ל-2.33. בנג'י מולינה וחוזה קסטיו תרמו למאמץ בכדורים ארוכים, בריאן ווילסון רשם שמירה מספר 15 העונה. הפסד לדני הארן, שעדיין לא השלים את ההתאקלמות שלו בדיאמונדבקס.

AL: דאגה מדייס-קיי, קליבלנד עושה עוד היסטוריה

סיאטל - בוסטון 3:4

מסע המערב של הרד סוקס ממשיך להיות קשה, כשחוזה לופז רשם באינינג התשיעי את חבטת הניצחון על מייק טימלין, אבל הסיפור של הרד סוקס הוא פציעתו המסתורית של דייסקי מאטסוזקה, שלפתע נתפס לו הגב לפני האינינג החמישי. הוא החמיץ בכך הזדמנות לנצח את ההכרעה התשיעית שלו העונה. מני רמירז חבט להומר 499 בקריירה, אבל ג'יי ג'יי פאץ זכה לבסוף בניצחון.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 9:10

אחרי שהיאנקיז כבר עלו פעמיים ליתרון בן ארבע ריצות, 0:4 ו-4:8, הצליחו האוריולס להכניס את המשחק לאקסטרה אינינגים. באינינג ה-11 עלתה ניו יורק ליתרון, אבל בתחתית האינינג חבט אוברי האף לדאבל משווה, נכנס הביתה מסינגל של אלכס סינטרון והעניק למאט אלברס ניצחון וללה טרוי הוקינס הפסד. ועכשיו, קצת סדר עם ההומרים: קווין מילאר זולל היאנקיז חבט לשניים, מלווין מורה, לוק סקוט ורמון הרננדז הצטרפו אליו בבולטימור. ג'וני דיימון, בובי אבריו, ג'ייסון ג'יאמבי ואלכס רודריגז, עם ה-525 שלו, עשו זאת בניו יורק, שממשיכה לדשדש במאזן שלילי למרות סדרת ניצחונות נאה לפני הסדרה הזו.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 2:8

האינדיאנס נהנו מגראנד סלאם של פרנקלין גוטיירז ומהופעה טובה של ארון לאפי, אבל גולת הכותרת במשחק הייתה גניבה משולשת של הבסיסים, מהלך נדיר ביותר שבו כל הרצים על הבסיסים גונבים, כולל את בסיס הבית על ידי דייויד דלוצ'י, שיחד עם ג'יימי קרול וגריידי סייזמור זכו בגניבה. מארק בהרלי בעונה רעה רשם עוד הפסד.


טמפה ביי - טקסס 12:6

ההפסדים של היריבות לבית של טמפה ביי לא עשו רושם על ג'וש המילטון והריינג'רס. המילטון חבט להומר ולחמישה ריביז, כולל גראנד סלאם, וסייע לויסנטה פאדייה לזכות בניצחון. השורה הסטטיסטית של פאדייה מעורבת: שישה אינינגים, עשר קצירות אבל גם חמש ריצות חובה. אנדי זוננשטיין עם הפסד, קליף פלויד ואריק הינסקי עם הומרים לרייז.


אוקלנד - טורונטו 1:3

גרג סמית' שוב הגיש היטב לאייז, ועם 6.2 אינינגים טובים זכה בניצחון השלישי העונה, כשה-ERA עומד על 2.84. יוסטון סטריט זכה בניצחון ואיי ג'יי בארנט עם ההפסד, למרות עשרה חשמולים ב-5.2 אינינגים של עבודה.


קנזס סיטי - מינסוטה 4:3

מייקל קדאייר חבט לסינגל באינינג ה-12, הכניס את ג'ו מאוור הביתה וזיכה את ג'סי קריין בניצחון ומאט גרייר בשמירה. זה קרה לאחר שניק בלקבורן נכנס לאינינג התשיעי אבל ספג שתי ריצות חובה ביתרון 0:3, וג'ו ניית'ן שבר שמירה עם הומר שהעניק למארק טיהאן והכניס את המשחק לאקסטרה אינינגים. הפסד ללאו נונייז.


לוס אנג'לס איינג'לס - דטרויט 2:3

הדואל המשובח בסדרה נמשך גם הלילה, כשארווין סנטנה נותן הצהרה עם תשעה אינינגים אדירים ושבעה טיגונים. הסבלנות השתלמה, כשהאיינג'לס חזרו באינינג השמיני מפיגור 2:0 לשוויון 2:2, וגארי מת'יוס ג'וניור חבט לסינגל הניצחון באינינג התשיעי מידי אקילינו לופז. 7.1 אינינגים ושבעה אוורורים לא הספיקו לג'רמי בונדרמן בדטרויט, שהכניסה את גארי שפילד לרשימת הפצועים בגלל מתיחה ברגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully