וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר סרבי הגיע להתרשמות במכבי חיפה

28.5.2008 / 21:33

נייגוש בולטוביץ' נחת בישראל למספר ימי התרשמות בעקבות המלצתו של סלובודן דראפיץ'. עימות בין כיאל לקינן באימון הקבוצה

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות שלהם לקראת העונה הבאה, והיום (רביעי) נחת בישראל קשר סרבי למספר ימי התרשמות במועדון. מדובר בקשר נייגוש בולטוביץ' בן ה-20, שמשחק בעמדת הקשר ההתקפי. בחיפה טוענים כי השחקן הגיע בהמלצת עוזר המאמן סלובודן דראפיץ', אך ככל הנראה הוא לא צפוי לחתום בקבוצה.

היום התחולל עימות בין בירם כיאל לדקל קינן באימון. במהלך משחק אימון פגע הקשר בבלם שלא נשאר חייב ודחף אותו. השניים החליפו מהלומות ורק בהתערבות שחקנים בקבוצה נמנעה תגרה. לאחר האימון הגיע קינן להתנצל בפני כיאל ואמר: "לא הייתי צריך לנהוג כך. זה היה בלהט הדברים". השניים לחצו ידיים אך שחקנים בקבוצה ציינו: "כיאל לא התרשם מה'סליחה של קינן'".

הקשר הברזילאי, שאבייר אנדרסון, שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי חיפה, התבקש על ידי הנהלת הקבוצה לעכב את הגעתו לישראל. אנדרסון מתכוון להגיע במהלך חודש יוני לארץ, בליווי סוכנו, על מנת לשמוע מהן התוכניות לגביו בעונה הבאה. לשחקן יש חוזה לעוד שנתיים. במועדון העלו אפשרות שאנדרסון יתפקד בעונה הבאה כבלם, אבל בשלב זה אלישע לוי לא הביע נכונות למהלך. כזכור, בתחילת העונה שעברה, בחודש יולי, אנדרסון הגיע לפתיחת האימונים למרות שלא היה רצוי במועדון. ההנהלה מקיימת בימים אלה שיחות עם נציגיו של השחקן במטרה להגיע לפשרה.

חלוץ נבחרת הנוער מוחמד גדיר (17) עלה לקבוצת הבוגרים. גדיר התאמן ביום שלישי ורביעי עם הקבוצה. המאמן רוני לוי מתכוון לכלול את גדיר בסגל הקבוצה בשבת, במשחק מול אשדוד, לאור הסגל הצר והרצון לתת לשחקן הזדמנות לרשום הופעת בכורה בליגת העל בגיל צעיר יחסית. גדיר נחשב לכשרון מבטיח במחלקת הנוער ובעונה הבאה הוא צפוי להתאמן עם קבוצת הבוגרים.

במועדון טוענים שאם עד סוף השבוע לא תגיש הנהלת הפועל תל אביב בקשה לרכוש את כרטיסו של שלומי ארבייטמן, העסקה עשויה להתפוצץ. כזכור, בין הצדדים נקבע כי מימוש האופציה תקף עד סוף חודש מאי. ייתכן והפועל תבקש להאריך את המועד למימוש האופציה, אך לא בטוח שבחיפה יסכימו.

במהלך הימים הקרובים צפויה להתקיים שיחה בין יניב קטן להנהלת הקבוצה בנוגע לעתידו במועדון. שחר צפוי לדרוש מבית"ר חצי מליון דולר עבורו. במועדון סבורים שמאור בוזגלו ישחק במכבי תל אביב, אבל עדיין לא ויתרו על האפשרות שיחזור. עוזר המאמן סלובודאן דראפיץ' חסר מסרביה, שם צפה בחלוץ דניאל אלקסיץ' (17). החלוץ הרשים אך לא ברור האם יוחתם בגלל העלויות הגבוהות הכרוכות בכך.

עוזר המאמן בעונה הבאה, גיורגי דרסיליה, יוכל לכהן בתפקידו לאחר שנרשם לקורס המאמנים בחודש אוגוסט. בארגון המאמנים הסבירו כי למרות שלא תהיה בידו תעודת מאמן מוסמך, דרסיליה יוכל לשמש כעוזר מאמן מתוקף היותו חבר בקורס. ייתכן שמאמן הכושר דידי חממי יחתום על חוזה בעירוני חדרה במהלך השבועות הקרובים.

היום ערכה הקבוצה אימון בו השתתפו 14 שחקנים בלבד. הזרים לא נמצאים בארץ, ואילו גוסטבו בוקולי, עומרי אפק וניר דוידוביץ' לא התאמנו בגלל פציעות. אלון חרזי ערך אימון מלא, אבל לא כשיר לשבת. ג'ובאני רוסו יצא לחופשת מולדת בקרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully