וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן ממשיך עונה נוספת בהארטס הגנאית

28.5.2008 / 11:08

למאמן הישראלי היתה אופציה לעונה נוספת בחוזה, ונשיא המועדון החליט לממשה: "אנו מאוד מרוצים, ושמחים על השינוי שחולל בקבוצה"

מאמן הארטס אוף אוק, אייל לחמן, ימשיך בקבוצה הגנאית גם בעונת 2008/09. ללחמן, שחתם בפברואר השנה על חוזה עד סוף העונה, יש אופציה לעונה נוספת, ונשיא המועדון, קומונדור מנסה, החליט להפעילה ולהמשיך בשנה הבאה עם המאמן הישראלי.

בשבועות האחרונים היה קצר בין לחמן לאוהדי הקבוצה, משום שאלו דרשו את החזרתו של אחד מכוכבי הקבוצה לשעבר, וסברו כי המאמן הישראלי היה זה שניפה אותו מהסגל. לאחר שהאוהדים קיללו את לחמן והפעילו לחץ על חברי ההנהלה, נשיא המועדון גיבה את מאמנו והבהיר להם כי ההחלטה על שחרורו של אותו שחקן היתה של המאמן שקדם ללחמן, מיטקו דוברב הבולגרי, וכי לישראלי אין קשר לזה.

"היו כמה אי הבנות עם האוהדים בתקופה האחרונה", אמר מנסה, "הסברנו להם מה מידת המעורבות של כל אחד מהאישים, ועתה העניינים שבו למסלולם. לחמן מאמן מצוין, אנחנו מאוד מרוצים ממנו ושמחים על השינוי שחולל בקבוצה. כשהגיע אלינו החתמנו אותו ל-15 חודשים, ולאור התוצאות החלטנו בצוותא על המשך דרכו במועדון".

הארטס אוף אוק נחשב לאחד ממועדוני הפאר של גאנה. למועדון מהעיר אקרה יש 19 אליפויות מקומיות, 9 גביעים וזכייה אחת בגביע האלופות של אפריקה, בשנת 2000. הארטס פתחה את העונה רע במיוחד ואספה 12 נקודות מ-30 אפשריות. לאחר שלחמן מונה לתפקיד, הקבוצה התאוששה וצברה עד כה 25 נקודות. אמנם כיום היא מדורגת במקום ה-11 בליגה, אך היא עדיין קרובה לתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully