וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ גנאי מועמד לקרית שמונה

יצחק סולומון

28.5.2008 / 0:06

עמנואל אוסיי בנאהנה מהארטס אוף ליונס צפוי להגיע לפתיחת האימונים לקראת העונה הבאה. בקבוצה מכחישים בתוקף פניות לחלאיילה ופרץ

החלוץ הגנאי עמנואל אוסיי בנאהנה, בן 20, מועמד לשחק בעונה הבאה בעירוני קריית שמונה. החלוץ שמשחק בקבוצת הצמרת הגנאית, הארט אוף ליונס, אמור להגיע לפתיחת האימונים לקראת העונה הבאה, והמאמן מישל דיין יחליט סופית בעניין.

במועדון זועמים על הפרסומים הקושרים שחקנים לקבוצתם, ולפיהם חאלד חלאיילה ועומר פרץ בדרך לקריה. בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב: "עירוני איתוראן קרית שמונה מעולם לא פנתה לחלאד חלאיילה או לכל שחקן ישראלי אחר אשר נמצא עדיין במסגרת עונת המשחקים. יתרה מכך, המועדון לא מתכוון לפנות בעתיד לחאליילה, כך שהשחקן לא יהיה חלק מסגל השחקנים של הקבוצה בעונה הבאה. כמו כן, עירוני איתוראן קריית שמונה מבקשת להדגיש כי נכון לתאריך 27.05.08, לא נעשתה כל פנייה לחלוץ מכבי תל אביב עומר פרץ".

החלוץ יובל אבידור, התייחס להחלטה לקיים את המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון: "אסור לשכוח שהליגה נדחתה כבר בשבוע, אז יום אחד כבר לא ישנה כלום. יש לנו מטרה ואנחנו צריכים לבוא מוכנים, נחושים, ודרוכים, כדי לזכות בכרטיס לאירופה". לשחקני הקבוצה אין מענקי עלייה לאירופה, אך השחקנים אמרו כי אינם מודאגים: "אנחנו בטוחים שאיזי לא יקפח אותנו אם נזכה בכרטיס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully