וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן ראשל"צ תובע מהיו"ר להתנצל

אייל בן יעקב

27.5.2008 / 19:36

ויקטור גניש שיגר לדוד ביטן מכתב באמצעות עו"ד דן חי ובו הוא דורש התנצלות ופיצוי כספי בעקבות פרשת המשחק בין הקבוצה לבני לוד

פרשת התלונות של עירוני ראשון לציון על כך שנציגים מטעמה של קבוצת בני לוד ביקשו לקנות מהם את המשחק בין השתיים בסוף השבוע האחרון, מסרבת לגווע והיום (שלישי) הודיע עוזר מאמן ראשון, ויקטור גניש, באמצעות עורך הדין דן חי, כי הוא מתכוון לתבוע את יו"ר הקבוצה דוד ביטן.

כזכור, ביטן שלח מכתב להתאחדות בו הוא טוען כי נמצאות בידיהם הוכחות מוקלטות כי אנשי בני לוד הציעו לגניש לשלם להם בתמורה להפסד מכוון במשחק. חברת החקירות שמועסקת על ידי ההתאחדות לכדורגל, וייצמן יער, כבר החלה לחקור את העניין.

היום שיגר עורך הדין דן חי מכתב לביטן ובו נכתב בין היתר: "תוכן מכתב התלונה והתבטאויותיך בכלי התקשורת השונים הובילו למסע הכפשה מתמשך כנגד מרשי שכולל האשמות מרושעות, חסרות שחר, פוגעניות, שאין להן אחיזה במציאות ואשר נטענות ללא כל בסיס.

"הנך לחזור בך מתלונתך ולפרסם בכלי התקשורת השונים, לא יאוחר מתום 7 ימים מיום כתיבת מכתב זה, הודעת הבהרה והתנצלות, וזאת בנוסח ובמתכונת שתתואם מראש עם מרשי, באמצעותי.

"כן, הנך נדרש בזאת להעביר למרשי, באמצעותי, וזאת לא יאוחר מ-14 ימים למן מועד כתיבת מכתב זה, את הסך של 500,000 שקלים, סכום שמרשי העמיד כדרישת פיצוי לצורך הפשרה בלבד".

ביום רביעי יגיעו לחקירה אלירן חודידה, תומר שרמן ושני חברי הנהלה, כולם ממכבי אח"י נצרת.

את תגובתו של דוד ביטן לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully